PAZARLAMA (İNGİLİZCE, TEZLİ)
Yüksek Lisans TYYÇ: 7. Düzey QF-EHEA: 2. Düzey EQF-LLL: 7. Düzey

Ders Tanıtım Bilgileri

Ders Kodu Ders Adı Yarıyıl Teorik Pratik Kredi AKTS
BUS5304 Marka Yönetimi Güz 3 0 3 8
Bu katalog bilgi amaçlıdır, dersin açılma durumu, ilgili bölüm tarafından yarıyıl başında belirlenir.

Temel Bilgiler

Öğretim Dili: İngilizce
Dersin Türü: Departmental Elective
Dersin Seviyesi: LİSANSÜSTÜ
Dersin Veriliş Şekli:
Dersin Koordinatörü:
Dersi Veren(ler): Dr. Öğr. Görevlisi İBRAHİM BUĞRA DOĞANCI
Öğ.Gör. ALTAY AYHAN
Prof. Dr. ÖZGÜR ÇENGEL
Doç. Dr. UĞUR CEVDET PANAYIRCI
Dr. Öğr. Üyesi ASLI TOLUNAY
Dersin Amacı:

Öğrenme Kazanımları

Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;

Dersin İçeriği

Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği

Hafta Konu Ön Hazırlık

Kaynaklar

Ders Notları / Kitaplar:
Diğer Kaynaklar:

Değerlendirme Sistemi

Yarıyıl İçi Çalışmaları Aktivite Sayısı Katkı Payı
Toplam %
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTU KATKISI % 0
YARIYIL SONU ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTUNA KATKISI %
Toplam %

Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi

Etkisi Yok 1 En Düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 En Yüksek
           
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi Katkı Payı
1) Pazarlamanın iş dünyasındaki rolünü ve temel konseptlerini tanımlar.
2) Pazarlama alanında karar vermede sosyal, yasal, etik ve teknolojik güçlerin etkisini inceler.
3) Tutundurma stratejilerini iceren ve etkinliği ölçülebilen bütünleşik pazarlama iletişimi planlarının hazırlanması becerisi kazandırır.
4) Spesifik bir ürün sunmak için benzersiz bir pazarlama karması ve satış sunumu oluşturlması yetkinliğini kazandırır.
5) Yazılı satış planları ve profesyonel interaktif satış sunumu oluşturulması becerisini kazandırır.
6) Tüketici davranışlarına etki eden psikolojik ve sosyolojik faktörlerin dahil olduğu pazarlama stratejilerini formüle etme kabiliyeti kazandırır.
7) Bilgiye dayalı pazarlama kararları için gerekli olan müşteri verilerini toplama, işleme ve analiz etme becerisi kazandırır.
8) Problemleri analiz etme ve pazar verilerinin eleştirel incelemesine dayanan çözümler üretme becerisi kazandırır.