Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Travma Kinematiği, Travmaya genel bakış |
|
2) |
Çoklu Travma Hastalarında Yaklaşım |
|
3) |
Kafa Travmalı Hastalarda Yaklaşım |
|
4) |
Toraks Travmalı Hastalarda Yaklaşım |
|
5) |
Yüz- Burun- Boğaz Travmalarında Yaklaşım |
|
6) |
Spinal Travmalı Hastalarda Yaklaşım |
|
7) |
Batın Travmalı Hastalarda Yaklaşım |
|
8) |
GENEL TEKRAR - VİZE |
|
9) |
Pelvis Travmalı Hastalarda Yaklaşım |
|
10) |
Ekstremite ve Ezilme Travmaları, Crush Sendromu |
|
11) |
Soğuk Travmaları- Soğuk Acilleri |
|
12) |
Yanıklarda Yaklaşım |
|
13) |
Özel Hasta Gruplarında Travma Yaklaşımı (Gebeler, Yaşlılar, Mental Retardasyonu Olan Hastalar) |
|
14) |
Hayvan ve Böcek Sokmalarında Yaklaşım |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Temel bilgisayar bilgisini geliştirmek, ofis ve paket programların kullanılmasını sağlamak. |
|
2) |
Ortaöğretimde kazanılan yeterlilikler üzerine kurulan temel matematik ile ilgili materyalleri kullanabilme yeteneğine ve bilgi donanımına sahip olmak, |
|
3) |
İmalatta kullanılan makine elemanlarının genel yapılarını ve şekillendirilme özelliklerini tanımak, |
|
4) |
İmalat usullerini ve kesici takım gereçlerini kavrayabilmek, Malzeme, statik, mekanik ve akışkanlar bilim dalında temel bilgileri kavrayabilmek, |
|
5) |
Birleştirme ve hareket elemanlarının imalat resimlerini çizebilmek, bir sistemin komple ve detay yapım resimlerini çizebilmek, |
|
6) |
Temel imalat işlemlerini, tornalama, frezeleme, delme, taşlama ve kaynak teknikleri hakkında bilgi sahibi olmak. Ve bu tezgâhlarda çalışabilecek güvene sahip olmak, |
|
7) |
Bilgisayarlı sayısal kontrollü tezgâhlarda yapılacak işin programını yazabilmek, ve Bilgisayar Destekli çizim yapabilmek, |
|
8) |
Proje raporu hazırlayabilmek, projenin imalatı takip edip, projeyi gerçekleştirebilmek, |
|
9) |
Elektronik devre elemanlarının kullanım alanlarını ve çalışma karakteristiklerini öğrenebilmek. Mikrodenetleyici entegrelerinin programlama mantıklarını kavramak ve programlayabilmek, ayrıca bu programa uygun devre tasarımı yapabilmek. |
|
10) |
Elektrik motorlarının çalışma prensiplerini ve AC-DC analizlerini yapabilmek, |
|
11) |
Bir görsel programlama diline hakimiyet kazandırmak. |
|
12) |
Türk dilini iyi kullanarak etkili iletişim kurabilmek ve meslektaşları ve müşterileriyle iletişim kurabilecek düzeyde yabancı dil bilmek, |
|