Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Klinik Onkolojiye Genel Bakış
|
|
2) |
Radyasyon, tümör, apoptozis, kanser genel tanımları
|
|
3) |
Genel kanser belirtileri ve nedenleri |
|
4) |
Tedavi yaklaşımlarına genel bakış |
|
5) |
Türkiye ve Dünya Kanser istatistikleri |
|
6) |
TNM Evrelemesi, Kanser Sınıflandırması |
|
7) |
Tedavi Modelleri ve Cihazlar |
|
8) |
Ara sınav |
|
9) |
Kalın ve İnce Barsak, Mesane, Karaciğer,
Böbrek Kanserleri- Sunum ve Tartışmalar
|
|
10) |
Endometrium, Serviks, Mide Kanserleri ve
Kemik tümörleri- Sunum ve Tartışmalar
|
|
11) |
Akciğer, Kolon ve Rektum Kanseri,
Beyin tümörleri- Sunum ve Tartışmalar
|
|
12) |
Melanom, Lenfoma, Meme Kanserleri-
Sunum ve Tartışmalar
|
|
13) |
Tiroid, Over, Larenks, Pankreas
Kanserleri- Sunum ve Tartışmalar
|
|
14) |
Prostat, Çocukluk çağı
Kanserleri- Sunum ve Tartışmalar
|
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Bankacılık ve Sigortacılık mesleklerinin temel kavramlarını anlama becerisine sahip olmak ve çalışma hayatında etkin bir şekilde kullanabilir. |
|
2) |
Mesleği ile ilgili konularda, ferdi ve gerektiğinde ekip halinde çalışma becerisine sahip olmak ve sektörü ile ilgili yenilikleri takip ederek uygulayabilmek. |
|
3) |
Çalıştıkları sektörde hukuki sorumlulukları yerine getirebilecek, ilgili mevzuatı takip edip uygulayacak bilgi ve donanıma sahip olmak. |
|
4) |
Ülke ekonomisi ve işletmeler açısından, bankacılık ve sigortacılığın önemini anlamak ve doğru ifade edebilmek. |
|
5) |
Mesleğinin gerektirdiği düzeyde bilgisayar kullanarak, mesleği ile ilgili çalışmalar yapabilmek, bilgi depolayabilmek ve bu bilgiyi yerinde ve etkin kullanabilmek. |
|
6) |
Günlük ticari faaliyetlerde sorunlara karşı pratik çözüm bulmak ve doğru karar verme becerisini kazandırmak. |
|
7) |
Bankacılık ve sigortacılık sektöründe ve genel olarak da finans sektöründe sorumluluk üstlenebilmek ve yasal şartları sağladıktan sonra kendi adına işyeri açıp, çalıştırabilecek niteliklere sahip olmak. |
|
8) |
Banka ve sigorta ile ilgili muhasebe işlemlerini yapabilme yeterliliğine sahip olmak. |
|
9) |
İş yaşamında, etkin iletişim kuran ve ikna becerisine sahip, müşteri ilişkilerini etkin kurabilecek yeterliliğe sahip olmak. |
|
10) |
Öğrenim sürecinde elde edilen bilgileri neden- sonuç ilişkisine göre değerlendirebilmek, hangi bilgiyi, nerede, ne zaman ve nasıl kullanacağını bilen, meslek elemanı niteliğine sahip olmak. |
|