|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Çocuk gelişimi bilgisini, akademik konu içeriklerini, disiplinlerarası konuları, araştırma ve sorgulama yöntemlerini okulöncesi eğitimi pedagojisiyle kaynaştırır. |
4 |
2) |
Çocukların gelişimine ve kültür özelliklerine uygun, bireysel ve işbirlikli öğrenmeyi destekleyen okulöncesi öğrenme ortamları tasarlar. |
4 |
3) |
Çocukların gelişimlerini ve öğrenmelerini sürekli olarak izleme, kaydetme ve öğretimi planlama amacıyla okulöncesi eğitime uygun çeşitli değerlendirme yöntemleri ve araçları kullanır. |
5 |
4) |
Günlük yaşamda karşılaşılan problemlere çözüm üretmede eleştirel düşünme, sorgulama ve araştırma, yaratıcılık, girişimcilik ve inovasyon becerilerini sergiler. |
3 |
5) |
Meslektaşlar, aileler, toplum, diğer kişi ve kurumlar ile çocukların gelişimlerine ve öğrenmelerine katkı sağlayacak şekilde işbirlikleri yapar. |
4 |
6) |
Farklı düşüncelere, inanç sistemlerine, kültürlere ve başkalarının katkılarına değer verir. |
4 |
7) |
Yazılı, sözlü- sözsüz ve elektronik ortamlarda etkili iletişim yeterliliği ortaya koyar. |
3 |
8) |
Kişisel ve mesleki çalışmalarını desteklemede İngilizceyi B2 düzeyinde kullanır. |
4 |
9) |
Okulöncesi eğitimi programı ve hizmetlerini planlama, uygulama ve değerlendirmede pedagoji ve meslek bilgisi ve becerisinden yararlanır. |
5 |
10) |
Okulöncesi mesleğine, profesyonelliğe, yaşamboyu öğrenmeye, etik değerlere, kişisel ve mesleki gelişime adanmış davranışlar sergiler. |
3 |
11) |
Kişisel ve profesyonel amaçlarına ulaşmak için bilişim ve iletişim teknolojileri dahil farklı kaynaklar kullanarak bilgi edinir ve analiz eder. |
3 |
12) |
Özdisiplin, zaman ve bilgi yönetimi, disiplinlerarası projelerde bireysel ve takım olarak çalışma becerileri sergiler. |
4 |