Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Sağlık turizmi tanımı, turizm içindeki yeri ve önemi, Türkiye’de sağlık turizmi çeşitleri
|
|
2) |
Sağlık turizminin gelişmesi ve gelişme nedenleri, sağlık turizmin arzını oluşturan faktörler
|
|
3) |
Sağlık turizmi talebini etkileyen faktörler, sağlık turizminde pazarlama ve lojistik, sağlık turizmi politikaları
|
|
4) |
Termal turizmin tanımı, önemi ve özellikleri
|
|
5) |
Termal turizmin sağlık turizmindeki yeri ve önemi
|
|
6) |
Termal turizmin tedavi amaçlı kullanımında mevcut durum ve geleceği
|
|
7) |
Türkiye'de ve dünyada termal turizm
|
|
8) |
Türkiye'de ve dünyada termal turizm (2)
|
|
9) |
Medikal turizmin tanımı, kapsamı, özellikleri ve tarihsel gelişimi
|
|
10) |
Türkiye’de medikal turizm
|
|
11) |
Spa ve Wellness’in tanımları, çeşitleri, tarihsel gelişimi
|
|
12) |
Spa ve Wellness uygulamaları
|
|
13) |
Türkiye’de Spa ve Wellness
|
|
14) |
İleri yaş ve engelli turizmi |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Fotoğraf ve video mecraları hakkında bilgi sahip olmak ve bu mecraların temel, orta ve ileri düzey teknik becerisi. |
|
2) |
Fotoğraf ve videonun kuramları, kavramları ve kullanımlarını anlama, analiz etme ve değerlendirme becerisi. |
|
3) |
Fotoğraf ve videonun kullanım alanlarında teorik bilgiyi kullanma becerisi. |
|
4) |
Fotoğraf ve video hakkındaki teorik ve pratik çalışmaların tarihsel literatürünü tanımak ve değerlendirebilmek. |
|
5) |
Fotoğraf ve video projelerine ilişkin problem çözme becerisi. |
|
6) |
Fotoğraf ve videodaki özel ve yeni oluşan gereksinimlere yenilikçi karşılıklar üretme becerisi. |
|
7) |
Görsel kültürde görüntünün rolünü ve potansiyelini anlamak ve değerlendirmek. |
|
8) |
Fotoğraf ve video görüntüleri aracılığıyla ayırt edici biçimde iletişim kurma becerisi. |
|
9) |
Görüntünün üretim sonrası süreçleri hakkında deneyim ve bu bilgi aracılığı ile yaratıcı sonuçlar geliştirme becerisi. |
|
10) |
Medya içerisinde fotoğraf ve videonun üretim, dağıtım ve kullanım süreçleri hakkında bilgi ve bu süreçlere katılma becerisi. |
|
11) |
Görsel kültürdeki küresel, bölgesel ve yerel sorunsalları anlama, analiz etme ve değerlendirme becerisi. |
|
12) |
Kamu iletişiminin amaçları hakkında bilgi ve bu amaçlara gözle görülür bir katkı sağlama becerisi. |
|
13) |
Yaratıcılığı disiplinlerarası metodlar ile geliştirip projeler gerçekleştirme becerisi. |
|
14) |
İletişim, sanat ve teknolojinin kesişim noktalarına dair genel kültür kazanma. |
|