Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Bankacılık finansal ürün ve hizmetleri. |
|
1) |
Nakit akım tablosu ve uygulamaları. |
|
2) |
2001 yılı ve sonrası yaşanan bankacılık sektörü finansal krizleri sebep ve sonuçları. |
|
3) |
Bankacılık sektörü kredi politikaları ve düzenlemeleri. Banka kredileri- Basel kriterleri. |
|
4) |
Nakdi kredi türleri- TL, Döviz |
|
5) |
Gayrinakdi kredi türleri |
|
6) |
Finansal tablolar- Bilanço kalemleri, firma ziyareti sonrası kalemlerde yapılması gereken değişiklikler. |
|
7) |
Finansal Tablolar-Gelir tablosu kalemleri, ziyaret sonrası kalemlerde yapılması gerekli değişiklikler. |
|
8) |
Fon akım tablosu ve uygulamaları. |
|
9) |
Nakit akım tablosu ve uygulamaları. |
|
10) |
Kredi talebinin incelenmesi, kredilendirme için gerekli bilgi ve belgeler, teminatların belirlenmesi
|
|
11) |
Oran analizine ilişkin hesaplamalar.
|
|
12) |
Bilanço ve gelir tablosu kalemlerinde değişiklikler.
|
|
13) |
Uygulama : Kredi analiz raporu hazırlama, yorumlama ve kredi teminatları. |
|
14) |
Kredi puanı hesaplama (SCORECARD). |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Sorun tespit etmek ve doğru soruları sorabilmek |
|
2) |
Problem çözme becerisine sahip olmak ve bunun için gerekli analitik yaklaşımları geliştirebilmek |
|
3) |
İş süreçlerini ayıt edebilmek ve süreç tasarlama, planlama ve uygulama bilgisine sahip olmak. |
|
4) |
Lojistik yönetimi alanında gerekli bilgi ve iletişim teknolojileri araçlarını kullanmak. |
|
5) |
Lojistik kavramının bileşenlerini ayırt edebilme, ve uyum halinde bir bütün oluşturmasının önemini anlamak. |
|
6) |
İş hayatında üretkenliği artırmaya yönelik gereksinimlerin farkında olmnak |
|
7) |
Karmaşık durumlar karşısında yenilikçi ve yaratıcı düşünce yapısına sahip olmak |
4 |
8) |
Hem yerel hem uluslararası boyutta düşünce ve davranış geliştirebilmek |
|
9) |
Küreselleşme ve Lojistik Yönetimi arasındaki çift yönlü etkileşimi anlamak ve verimli bir yönetim için kullanmak. |
|
10) |
En az bir yabancı dili akademik ve günlük iletişimde kullanabilmek |
2 |
11) |
İş etiğinin önemini kavramak, iş etiğini akademik dünyanın ve iş hayatının temel ögesi olarak uygulamak |
|