Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Berlin kampüs oryantasyon ve Ders amaç ve hedeflerinin tanımlaması
Wim Wenders "Berlin Üzerinde Gökyüzü" filminin izlenmesi tartışma |
|
2) |
Berin'in bir sanatsal konu olarak yapısökümü. Tarihsel ve toplumsal değişim ve sanatsal üretime etkileri |
|
3) |
Berlin'de Alman Ekspresyonizmi ve Dada |
|
4) |
Neu National Galeri ziyareti, Bauhuaus ve modern alman sanatını keşif. |
|
5) |
II. Dünya Savaşından duvarın yıkılışına kadar Alman sanatı: Konular, türler ve sanastsal karşılaşmalar |
|
6) |
Birleşmeden sonra yeni alman sanatsal ve görsel denyimi. |
Ödev: Alman bir sanatçıyı biyografik/biçimsel ve ikonografik bağlamı içerisinde analiz edin. |
7) |
Hamburger Bahnhof Müzesi Ziyareti: Alman kavramsal sanatı ve çağdaş sanatçıların sırınlarını keşfetme |
|
8) |
Sanatsal projeler için öneri: Önerilen projelerin değerlendirmesi ve geribildirimi. |
|
9) |
Erken Alman Fotoğtafı ve 1960'den Günümüze çağdaş alman fotoğraf deneyimleri |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Matematik ve istatistik alanlarında geliştirilen bilgili birikimi ile hem mikro hem de makro düzeyde ekonomik mekanizmaların nasıl çalıştığını anlamak. |
3 |
2) |
Piyasaların, sanayinin ve piyasa düzenleme ve politikalarının
ortak ve ayırt edici özelliklerini anlamak. |
2 |
3) |
İktisadi gelişmelere farklı açılardan bakabilme becerisi geliştirmek, bu farklı açıların iktisat tarihi boyunca neden ve nasıl oluşturulduğunu kavramak, ve bu bakış açıları arasındaki farkları ekonomik olayları açıklayabilme derecelerine göre anlamak.
|
1 |
4) |
Siyasetin ekonomiye müdahalelerini ve aynı şekilde ekonominin siyasete müdahalelerini tahlil etmek. |
3 |
5) |
Eğitim sürecinde edindiği iktisadi bilgileri günlük ekonomik sorunların çözümünde kullanabilme ve bu sorunlara önerilen karşıt çözüm politikalarını değerlendirebilme becerisini kazanmak. |
2 |
6) |
Güncel ve yeni ekonomik gelişmeleri ve yeni iktisadi yaklaşımların nasıl oluştuğunu kavramak ve değerlendirmek. |
2 |
7) |
Belirli ekonomik gelişmeleri ve haberleri yazılı, sözlü ve grafiklerle açıklayabilme ve aktarabilme becerilerini geliştirmek. |
3 |
8) |
İktisadi meselelerin nasıl çözümlenebileceğini bilmek ve bu doğrultuda belli bir hipotez, ilgili yazın taraması, metodoloji ve görgül sonuçlar içerecek şekilde planlı yazılmış çözümler üretebilmek.
|
2 |
9) |
Kazanılan sayısal ve sözel becerileri gösterebilmek ve iktisadi varsayımlar ve çıkarımları destekleyecek bulguları sunmak. |
2 |
10) |
Bir yabancı dili kullanarak ekonomiyle ilgili bilgileri ve değişiklikleri izleyebilmek ve meslektaşları ile iletişim kurabilmek. |
3 |