Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Ders hakkında genel bilgi ve tanışma |
- |
2) |
Ünlü yönetmen ve yapımcıların ürettiği düşük bütçeli B filmlerinin analizleri |
Duel – Steven Spielberg |
3) |
Ünlü yönetmen ve yapımcıların ürettiği düşük bütçeli B filmlerinin analizleri |
Braindead – Peter Jackson |
4) |
Ünlü yönetmen ve yapımcıların ürettiği düşük bütçeli B filmlerinin analizleri |
Cape Fear -Martin Scorsese |
5) |
Ünlü yönetmen ve yapımcıların ürettiği düşük bütçeli B filmlerinin analizleri |
Joy Ride – J.J. Abrams |
6) |
Ünlü yönetmen ve yapımcıların ürettiği düşük bütçeli B filmlerinin analizleri |
The Teror – Ford Coppola |
7) |
Final Projesi: Senaryo Tasarımı |
Neighbor – Robert Masciantonio |
8) |
Final Projesi: Senaryo Tasarımı |
- |
9) |
Final Projesi: Prodüksiyon Planlanması |
- |
10) |
Final Projesi: Çekim Planı çıkarılması |
- |
11) |
Final Project :Sanat Tasarımı ve Makyaj |
- |
12) |
Final Project :Sanat Tasarımı ve Makyaj |
- |
13) |
Final Project : Çekim |
- |
14) |
Final Project : Çekim |
- |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Dünyayı ve toplumu anlamaya yönelik sosyal bilimlerin ve güzel sanatların kuramsal ve analitik temel kavramlarına ve yöntemlerine aşina olmak |
|
2) |
Farklı medyalara ve sanat dallarına ilişkin temel bilgilere hâkim |
1 |
3) |
Sesli-hareketli görüntü mecralarında dünyada ve Türkiye’deki tarihsel birikime ve yeni gelişmelere hâkim |
5 |
4) |
Dünyada ve Türkiye’deki sesli-hareketli görüntü diline ve estetiğine hâkim |
5 |
5) |
Kurmaca olan ve olmayan bir sesli hareketli görüntü ürününde kullanılabilecek bir anlatı oluşturabilen |
5 |
6) |
Çekime hazır bir senaryo yazabilen |
3 |
7) |
Mevcut bir senaryoyu photoboardlaştırıp, kamera, ışık ve diğer gerekli teçhizatı kullanarak çekimini gerçekleştirebilen |
3 |
8) |
Çekilmiş görüntüleri dijital ortama aktararak kurgulayabilen ve diğer post-prodüksiyon işlemlerini yapabilen |
3 |
9) |
Belgesel nitelikli bir sesli-hareketli görüntü ürününü ön hazırlık, çekim, kurgu ve post-prodüksiyon aşamalarıyla birlikte hazırlayabilen |
|
10) |
Televizyon ve radyo mecralarına özgü sesli-hareketli görüntü ürünlerini ön hazırlık, çekim, kurgu ve post-prodüksiyon aşamalarıyla birlikte hazırlayabilen |
|
11) |
Bir sesli-hareketli görüntü ürününü görsel-işitsel dili ve anlatısı açısından anlamlandırabilecek, eleştirel yaklaşabilecek ve bu yaklaşımlarını yazılı olarak ifade edebilecek kültürel ve kuramsal analitik donanıma sahip |
3 |
12) |
Etik ve toplumsal sorumluluk duygusuna sahip |
|