|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Eğitim teknolojisi alanındaki güncel ve ileri düzeydeki bilgileri kavrama ve eğitim ile ilişkilendirebilmek. |
|
2) |
Eğitim teknolojisinin diğer disiplinler ile olan ilişkilerini kavrama ve bu ilişkiler çerçevesinde olası uygulamalar ile ilgili fikirlerini ifade edebilmek. |
|
3) |
Eğitim teknolojisi alanına yenilik getiren yeni bir düşünce, yöntem veya uygulama tasarlayabilme, geliştirebilme ve değerlendirebilme |
|
4) |
Disiplinlerarası bakış açısını kullanarak eğitim teknolojisi alanında özgün araştırmalar yönetebilme |
|
5) |
Eğitim teknolojisi alanında özgün bir konuyu bilimsel araştırma yöntemleri ilkeleri çerçevesinde bağımsız veya işbirliği içerisinde araştırabilme, elde ettiği sonuçları araştırma raporu olarak sunabilme |
|
6) |
Eğitim teknolojisi alanındaki konuların tartışılmasında özgün görüşleri savunabilme |
|
7) |
Eğitim teknolojisi alanındaki uzmanlar ile yazılı, sözlü ve görsel iletişim kurabilme |
|
8) |
Yaratıcı ve eleştirel düşünme, sorun çözme ve karar verme gibi üst düzey zihinsel süreçleri kullanarak eğitim teknolojisi ile ilgili yeni düşünce ve yöntemler geliştirebilme. |
|
9) |
Eğitim teknolojisi alanındaki bilimsel, teknolojik, sosyal veya kültürel ilerlemeleri takip ederek, toplumun bilgi toplumu olma ve bunu sürdürebilme sürecine katkıda bulunabilme. |
|
10) |
Eğitim teknolojisi ile ilgili konularda karşılaşılan toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik sorunların çözümüne katkıda bulunabilme ve bu değerlerin gelişimini destekleyebilme. |
|
11) |
Eğitim teknolojisi alanında bir bilimsel makaleyi ulusal/uluslararası hakemli dergilerde yayınlayarak alandaki bilgi birikimine katkı getirebilme. |
|
12) |
Özgün ve disiplinlerarası sorunların çözümlenmesini gerektiren ortamlarda liderlik yapabilme. |
|