Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Gözlem |
Kaynak kitaplar ve internet yoluyla konuyu araştırma
|
2) |
Kurumdaki çocukların gelişimsel değerlendirmesi |
Kaynak kitaplar ve internet yoluyla konuyu araştırma
|
3) |
Kurumdaki çocukların gelişimsel değerlendirmesi |
Kaynak kitaplar ve internet yoluyla konuyu araştırma
|
4) |
1 oyun, 1 sanat etkinliği hazırlanması ve uygulanması |
Kaynak kitaplar ve internet yoluyla konuyu araştırma
|
5) |
1 fen-matematik, 1 edebiyat etkinliği hazırlanması ve uygulanması |
Kaynak kitaplar ve internet yoluyla konuyu araştırma
|
6) |
1 drama, 1 müzik etkinliği hazırlanması ve uygulanması |
Kaynak kitaplar ve internet yoluyla konuyu araştırma
|
7) |
1 cimnastik, 1 fen-matematik, 1 edebiyat etkinliği hazırlanması ve uygulanması |
Kaynak kitaplar ve internet yoluyla konuyu araştırma
|
8) |
Rapor bildirimi |
|
9) |
1 drama, 1 oyun, 1 sanat etkinliği hazırlanması ve uygulanması |
Kaynak kitaplar ve internet yoluyla konuyu araştırma
|
10) |
1 jimnastik, 1 müzik, 1 oyun etkinliği hazırlanması ve uygulanması |
Kaynak kitaplar ve internet yoluyla konuyu araştırma
|
11) |
Seçilen 3 etkinliğin hazırlanması ve uygulanması |
Kaynak kitaplar ve internet yoluyla konuyu araştırma
|
12) |
Seçilen 3 etkinliğin hazırlanması ve uygulanması |
Kaynak kitaplar ve internet yoluyla konuyu araştırma
|
13) |
Seçilen 3 etkinliğin hazırlanması ve uygulanması |
Kaynak kitaplar ve internet yoluyla konuyu araştırma
|
14) |
Seçilen 3 etkinliğin hazırlanması ve uygulanması |
Kaynak kitaplar ve internet yoluyla konuyu araştırma
|
15) |
Seçilen 3 etkinliğin hazırlanması ve uygulanması |
Kaynak kitaplar ve internet yoluyla konuyu araştırma
|
16) |
rapor teslimi |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Çocuğun fiziksel, bilişsel, sosyal-duygusal gelişim alanlarını kapsayan, kuramsal ve uygulama bilgisine sahip olmak. |
4 |
2) |
Mesleki uygulamalarda etik ilke ve değerlere uygun davranmak. |
4 |
3) |
Bilgiye ulaşma yollarını etkin bir şekilde kullanarak, yaşam boyu öğrenme ilkesini benimsemek. |
5 |
4) |
Çocuk gelişim evrelerini bilmek ve çocukların bilişsel, duyuşsal, psiko-motor gelişimine uygun model/kuramları kullanabilmek. |
5 |
5) |
Toplumsal sorumluluk bilinciyle, mesleki proje, araştırma ve etkinlikler planlamak, uygulamak ve değerlendirmek. |
5 |
6) |
Çocuk ve ailelere yönelik rehberlik/danışmanlık çalışmalarında etkin iletişim yöntemlerini kullanabilmek. |
5 |
7) |
Çocuğun gelişim evrelerini dikkate alarak, çocuk ve aile sorunlarına duyarlı olmak, kişilik kazandırıcı ve hayata hazırlayıcı eğitim ve öğretim yöntemlerini uygulamak. |
5 |
8) |
Çocuğun gelişim evrelerine uygun olarak eğitim ve iletişim materyalleri kullanmak, eğitim ortamı düzenlemek. |
5 |
9) |
Çocuk gelişimi ve eğitimi alanında interdisipliner bir yaklaşımla sorumluluk almak, bilişim teknolojilerini kullanmak, proje ve etkinliklerde bulunmak. |
4 |
10) |
Çocuk sağlığı gelişimine özgü araştırma alanlarında bilgi teknolojilerini kullanmak. |
5 |
11) |
En az bir yabancı dil kullanarak alanındaki bilgileri izlemek ve meslektaşları ile uluslararası düzeyde iletişim ve işbirliği gerçekleştirebilmek. |
5 |
12) |
Çocuk gelişimi alanında edindiği ileri düzeydeki bilgileri kullanarak, çağdaş ve profesyonel kimliği ile meslektaşları ve topluma örnek olmak. |
5 |