Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Dünya’da ve Türkiye’de dans |
Ders notu |
2) |
Dini,Taklidi,Sosyal,Sanatsal danslar |
Ders Notu |
3) |
Dansta insan vücudunu tanıma, Temel beden hareketleri , Dans Teknikleri |
Ders Notu |
4) |
Temel dans eğitimine ve Temel dans figürlerine giriş |
Ders Notları |
5) |
Dans eğitiminde ritm duygusu ve önemi, Ritmle dans çalışılması |
Ders Notları |
6) |
Ritim ve gurup uyumu-Koreografi tekniği |
Ders Notları |
7) |
Ritim ve gurup uyumu-Koreografi tekniği |
Ders Notu |
8) |
Ara sınav |
|
9) |
Dansa etki eden dış etmenler, Saha,ışık,ısı,müzik,seyirci,ses,kostüm |
Ders Notu |
10) |
İleri dans figürleri ileri dans adımları ve ritim çalışması |
Ders Notu |
11) |
Vals,tango, adım teknikleri |
Ders Notu |
12) |
Dans eğitiminde tekniklerin uygulaması |
Ders Notları |
13) |
Dans eğitiminde müzik önemi ve kullanımı |
Ders Notları |
14) |
Koreografi,müzik ritm çalışmaları (teorik ve uygulama) |
Ders Notu |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Mesleki rol ve işlevlerini yerine getirmek için gerekli kuramsal ve uygulama bilgilerine sahip olmak. |
2 |
2) |
Mesleki uygulamalarında etik ilke ve değerlere uygun davranmayı, temel değer ve sosyal hakların evrenselliğini gözetmek. |
1 |
3) |
Yaşam boyu öğrenme, sorun çözme ve eleştirel düşünme becerilerini kullanmak. |
4 |
4) |
Sağlığın korunması, geliştirilmesi ve bakımda, ilgili model/kuramları kullanarak, Fizyoterapi ve Rehabilitasyon gerektiren durumlarda kanıta dayalı uygulamaları tanımlamak ve problem çözme yöntemlerini belirlemek. |
1 |
5) |
Toplumsal sorumluluk bilinci ile, interdisipliner anlayış içinde araştırma, proje ve etkinliklerde rol almak. |
1 |
6) |
Birey, aile ve toplumun sağlık eğitim gereksinimlerine yönelik eğitim ve danışmanlık becerisine sahip olmak. |
1 |
7) |
Toplumun sağlık sorunlarına duyarlı olmak ve çözüm önerileri üretebilmek. |
1 |
8) |
Güncel, etkili iletişim becerilerini kullanabilmek. |
5 |
9) |
Fizyoterapi ve Rehabilitasyon uygulamaları için gerekli olan modern alet, teknik ve modaliteleri seçme ve kullanma becerisi; sağlık bilişimi teknolojilerini etkin düzeyde kullanma becerisi kazanmak. |
1 |
10) |
Sağlık bilimlerine yönelik veritabanları ve bilgi kaynaklarında literatür taraması yapmak, bilgiye erişme ve kullanma becerisi kazanmak. |
1 |
11) |
En az bir yabancı dili kullanarak alanındaki bilgileri izleme ve meslektaşları ile uluslararası düzeyde iletişim ve işbirliği gerçekleştirebilmek. |
1 |
12) |
Çağdaş ve profesyonel kimliği ile meslektaşlarına rol model ve yaşadığı topluma örnek olmak. |
5 |