Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Bilgisayar Medyalarına İlk Müdahale |
Ders notları |
2) |
Adli Bilişim Alanında Özel Ekipman Kullanmanın Önemi |
Ders notları |
3) |
Yazma Koruma Ekipmanları |
Ders notları |
4) |
İmaj Alma Ekipmanları |
Ders notları |
5) |
İmaj Alma Cihazları |
Ders notları |
6) |
İmaj Alma Yazılımları |
Ders notları |
7) |
Veri Depolama Birimlerinin İncelenmesinde Kullanılan Ekipmanlar |
Ders notları |
8) |
Çok Fonksiyonlu Yazılımlar I |
Ders notları |
9) |
Çok Fonksiyonlu Yazılımlar II |
Ders notları |
10) |
Diğer Yazılımsal Ekipmanlar |
Ders notları |
11) |
Hasarlı Medya Onarım Ve Veri Kurtarma Ekipmanları |
Ders notları |
12) |
Mobil Cihaz İncelemelerinde Kullanılan Ekipmanlar |
Ders notları |
13) |
Mobil Cihazların İncelenmesi |
Ders notları |
14) |
Canlı İncelemede Kullanılan Ekipmanlar |
Ders notları |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Fotoğraf ve video mecraları hakkında bilgi sahip olmak ve bu mecraların temel, orta ve ileri düzey teknik becerisi. |
|
2) |
Fotoğraf ve videonun kuramları, kavramları ve kullanımlarını anlama, analiz etme ve değerlendirme becerisi. |
|
3) |
Fotoğraf ve videonun kullanım alanlarında teorik bilgiyi kullanma becerisi. |
|
4) |
Fotoğraf ve video hakkındaki teorik ve pratik çalışmaların tarihsel literatürünü tanımak ve değerlendirebilmek. |
|
5) |
Fotoğraf ve video projelerine ilişkin problem çözme becerisi. |
|
6) |
Fotoğraf ve videodaki özel ve yeni oluşan gereksinimlere yenilikçi karşılıklar üretme becerisi. |
|
7) |
Görsel kültürde görüntünün rolünü ve potansiyelini anlamak ve değerlendirmek. |
|
8) |
Fotoğraf ve video görüntüleri aracılığıyla ayırt edici biçimde iletişim kurma becerisi. |
|
9) |
Görüntünün üretim sonrası süreçleri hakkında deneyim ve bu bilgi aracılığı ile yaratıcı sonuçlar geliştirme becerisi. |
|
10) |
Medya içerisinde fotoğraf ve videonun üretim, dağıtım ve kullanım süreçleri hakkında bilgi ve bu süreçlere katılma becerisi. |
|
11) |
Görsel kültürdeki küresel, bölgesel ve yerel sorunsalları anlama, analiz etme ve değerlendirme becerisi. |
|
12) |
Kamu iletişiminin amaçları hakkında bilgi ve bu amaçlara gözle görülür bir katkı sağlama becerisi. |
|
13) |
Yaratıcılığı disiplinlerarası metodlar ile geliştirip projeler gerçekleştirme becerisi. |
|
14) |
İletişim, sanat ve teknolojinin kesişim noktalarına dair genel kültür kazanma. |
|