Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Temel Kavramlar ve Mikroekonomik Araçlar |
Bölüm 1, Health Economics |
2) |
Temel Kavramlar ve Mikroekonomik Araçlar |
Bölüm 1, Health Economics |
3) |
Sağlık Ekonomisi ve İstatistiki Metodlar |
Bölüm 2, Health Economics |
4) |
Sağlık Ekonomisi ve İstatistiki Metodlar |
Bölüm 2, Health Economics |
5) |
Sağlık Üretim Fonksiyonu |
Bölüm 2 & 3, Health Economics |
6) |
Sağlık Hizmetlerinde Talep ve Fiyat |
Bölüm 4, Health Economics |
7) |
Vize |
|
8) |
Sağlık Hizmetlerinde Talep ve Gelir |
Bölüm 4, Health Economics |
9) |
Sağlık Hizmetleri Talebi Uygulamaları |
Bölüm 5, Health Economics |
10) |
Sağlık Hizmetlerinde Arz ve Fiyat: Üretim Süreci Maliyeti ve Verimlilik
|
Bölüm 6 & 7, Health Economics |
11) |
Sağlık Hizmetlerinde Arz: Teknoloji, Kalite, ve Hizmete Erişim |
Bölüm 8 & 9, Health Economics |
12) |
Sağlık Hizmetleri Finansmanı |
Bölüm 10, Health Economics |
13) |
Sağlık Ekonomisi ve Sağlık Politikası |
Bölüm 11, Health Economics |
14) |
Sağlık Sektöründe Devletin ve Pazarın Rolü |
Bölüm 12, Health Economics |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Çocuğun fiziksel, bilişsel, sosyal-duygusal gelişim alanlarını kapsayan, kuramsal ve uygulama bilgisine sahip olmak. |
4 |
2) |
Mesleki uygulamalarda etik ilke ve değerlere uygun davranmak. |
5 |
3) |
Bilgiye ulaşma yollarını etkin bir şekilde kullanarak, yaşam boyu öğrenme ilkesini benimsemek. |
5 |
4) |
Çocuk gelişim evrelerini bilmek ve çocukların bilişsel, duyuşsal, psiko-motor gelişimine uygun model/kuramları kullanabilmek. |
5 |
5) |
Toplumsal sorumluluk bilinciyle, mesleki proje, araştırma ve etkinlikler planlamak, uygulamak ve değerlendirmek. |
5 |
6) |
Çocuk ve ailelere yönelik rehberlik/danışmanlık çalışmalarında etkin iletişim yöntemlerini kullanabilmek. |
3 |
7) |
Çocuğun gelişim evrelerini dikkate alarak, çocuk ve aile sorunlarına duyarlı olmak, kişilik kazandırıcı ve hayata hazırlayıcı eğitim ve öğretim yöntemlerini uygulamak. |
5 |
8) |
Çocuğun gelişim evrelerine uygun olarak eğitim ve iletişim materyalleri kullanmak, eğitim ortamı düzenlemek. |
5 |
9) |
Çocuk gelişimi ve eğitimi alanında interdisipliner bir yaklaşımla sorumluluk almak, bilişim teknolojilerini kullanmak, proje ve etkinliklerde bulunmak. |
5 |
10) |
Çocuk sağlığı gelişimine özgü araştırma alanlarında bilgi teknolojilerini kullanmak. |
5 |
11) |
En az bir yabancı dil kullanarak alanındaki bilgileri izlemek ve meslektaşları ile uluslararası düzeyde iletişim ve işbirliği gerçekleştirebilmek. |
5 |
12) |
Çocuk gelişimi alanında edindiği ileri düzeydeki bilgileri kullanarak, çağdaş ve profesyonel kimliği ile meslektaşları ve topluma örnek olmak. |
5 |