Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Temel Kavramlar ve Mikroekonomik Araçlar |
Bölüm 1, Health Economics |
2) |
Temel Kavramlar ve Mikroekonomik Araçlar |
Bölüm 1, Health Economics |
3) |
Sağlık Ekonomisi ve İstatistiki Metodlar |
Bölüm 2, Health Economics |
4) |
Sağlık Ekonomisi ve İstatistiki Metodlar |
Bölüm 2, Health Economics |
5) |
Sağlık Üretim Fonksiyonu |
Bölüm 2 & 3, Health Economics |
6) |
Sağlık Hizmetlerinde Talep ve Fiyat |
Bölüm 4, Health Economics |
7) |
Vize |
|
8) |
Sağlık Hizmetlerinde Talep ve Gelir |
Bölüm 4, Health Economics |
9) |
Sağlık Hizmetleri Talebi Uygulamaları |
Bölüm 5, Health Economics |
10) |
Sağlık Hizmetlerinde Arz ve Fiyat: Üretim Süreci Maliyeti ve Verimlilik
|
Bölüm 6 & 7, Health Economics |
11) |
Sağlık Hizmetlerinde Arz: Teknoloji, Kalite, ve Hizmete Erişim |
Bölüm 8 & 9, Health Economics |
12) |
Sağlık Hizmetleri Finansmanı |
Bölüm 10, Health Economics |
13) |
Sağlık Ekonomisi ve Sağlık Politikası |
Bölüm 11, Health Economics |
14) |
Sağlık Sektöründe Devletin ve Pazarın Rolü |
Bölüm 12, Health Economics |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Yeni medya, habercilik ve iletişim alanlarına temel oluşturan teoriler, kavramlar, gelenekler ve fikir tarihindeki gelişmeleri eleştirel bir yaklaşımla yorumlayabilmek ve tartışabilmek. |
|
2) |
Yeni medyadaki haber ve içerik üretim süreçlerinde kullanılan teknik donanım ve yazılımlarla ilgili yazılı, sözlü ve görsel temel bilgilere ve bunların profesyonel düzeyde etkin kullanım becerisine sahip olabilmek. |
|
3) |
Yeni medya, habercilik ve iletişim alanlarında faaliyet gösteren kurumsal aktörlere ve genel anlamda bu sektörlere dair bilgiler edinip bunları eleştirel bir şekilde yorumlayabilmek. |
|
4) |
Okuyucu, dinleyici, seyirci ve kullanıcıların medya ortamlarının değişen rolleri karşısındaki tepkilerini kavrayabilmek, bunlara uygun özgün içerikler oluşturup yayabilmek ve gelecek trendlere dair öngörülerde bulunabilmek. |
|
5) |
Yeni medya ve habercilik alanlarının komşu disiplinlerine ilişkin temel kuram, kavram ve fikirleri eleştirel bir yaklaşımla ele alabilmek. |
|
6) |
İletişim alanındaki küresel teknolojik değişimlerle bunların yerel aktörler üzerindeki etkilerine dair ilişkileri kavrayabilmek. |
|
7) |
İçerik üretmek için gerekli verileri bilimsel yöntemlerle toplayabilme, analiz edebilme ve yayma becerilerini geliştirebilmek. |
|
8) |
Edindiği bilgi, beceri ve yetkinlikleri yaşamı boyunca toplumsal amaçlar doğrultusunda, yasal ve etik bir sorumlulukla geliştirmek ve bunları toplumsal fayda üretebilecek şekilde kullanabilmek. |
|
9) |
Yeni medya, habercilik ve iletişim alanında ulusal/uluslararası düzeylerdeki meslektaşlarıyla ortak çalışmalar yürütebilmek. |
|
10) |
Ulusal ve uluslararası saygın mecralarda yayımlanabilecek nitelikte çeşitli formatlarda ürünler ortaya koyabilme yeteneği geliştirmek. |
|