Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Temel Kavramlar ve Mikroekonomik Araçlar |
Bölüm 1, Health Economics |
2) |
Temel Kavramlar ve Mikroekonomik Araçlar |
Bölüm 1, Health Economics |
3) |
Sağlık Ekonomisi ve İstatistiki Metodlar |
Bölüm 2, Health Economics |
4) |
Sağlık Ekonomisi ve İstatistiki Metodlar |
Bölüm 2, Health Economics |
5) |
Sağlık Üretim Fonksiyonu |
Bölüm 2 & 3, Health Economics |
6) |
Sağlık Hizmetlerinde Talep ve Fiyat |
Bölüm 4, Health Economics |
7) |
Vize |
|
8) |
Sağlık Hizmetlerinde Talep ve Gelir |
Bölüm 4, Health Economics |
9) |
Sağlık Hizmetleri Talebi Uygulamaları |
Bölüm 5, Health Economics |
10) |
Sağlık Hizmetlerinde Arz ve Fiyat: Üretim Süreci Maliyeti ve Verimlilik
|
Bölüm 6 & 7, Health Economics |
11) |
Sağlık Hizmetlerinde Arz: Teknoloji, Kalite, ve Hizmete Erişim |
Bölüm 8 & 9, Health Economics |
12) |
Sağlık Hizmetleri Finansmanı |
Bölüm 10, Health Economics |
13) |
Sağlık Ekonomisi ve Sağlık Politikası |
Bölüm 11, Health Economics |
14) |
Sağlık Sektöründe Devletin ve Pazarın Rolü |
Bölüm 12, Health Economics |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Fotoğraf ve video mecraları hakkında bilgi sahip olmak ve bu mecraların temel, orta ve ileri düzey teknik becerisi. |
|
2) |
Fotoğraf ve videonun kuramları, kavramları ve kullanımlarını anlama, analiz etme ve değerlendirme becerisi. |
|
3) |
Fotoğraf ve videonun kullanım alanlarında teorik bilgiyi kullanma becerisi. |
|
4) |
Fotoğraf ve video hakkındaki teorik ve pratik çalışmaların tarihsel literatürünü tanımak ve değerlendirebilmek. |
|
5) |
Fotoğraf ve video projelerine ilişkin problem çözme becerisi. |
|
6) |
Fotoğraf ve videodaki özel ve yeni oluşan gereksinimlere yenilikçi karşılıklar üretme becerisi. |
|
7) |
Görsel kültürde görüntünün rolünü ve potansiyelini anlamak ve değerlendirmek. |
|
8) |
Fotoğraf ve video görüntüleri aracılığıyla ayırt edici biçimde iletişim kurma becerisi. |
|
9) |
Görüntünün üretim sonrası süreçleri hakkında deneyim ve bu bilgi aracılığı ile yaratıcı sonuçlar geliştirme becerisi. |
|
10) |
Medya içerisinde fotoğraf ve videonun üretim, dağıtım ve kullanım süreçleri hakkında bilgi ve bu süreçlere katılma becerisi. |
|
11) |
Görsel kültürdeki küresel, bölgesel ve yerel sorunsalları anlama, analiz etme ve değerlendirme becerisi. |
|
12) |
Kamu iletişiminin amaçları hakkında bilgi ve bu amaçlara gözle görülür bir katkı sağlama becerisi. |
|
13) |
Yaratıcılığı disiplinlerarası metodlar ile geliştirip projeler gerçekleştirme becerisi. |
|
14) |
İletişim, sanat ve teknolojinin kesişim noktalarına dair genel kültür kazanma. |
|