| Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
| 1) |
Dersin gerekliliklerine, dönemlik ders planına, değerlendirme sistemine ve materyallerine giriş |
Dönemlik ders planında yazılıdır. |
| 2) |
Genişletilmiş yazma ve araştırmaya giriş |
|
| 3) |
Odaklanma geliştirmek |
Dönemlik ders planında yazılıdır. |
| 4) |
Fikirlerinizi desteklemek için kanıt kullanma |
Dönemlik ders planında yazılıdır. |
| 5) |
Projenizi yapılandırma ve bilgi bulma |
|
| 6) |
Projenizdeki bilgilere başvurma |
Dönemlik ders planında yazılıdır. |
| 7) |
Projenizi geliştirin |
Dönemlik ders planında yazılıdır. |
| 8) |
Ara Sınav Haftası |
|
| 9) |
Girişler ve Sonuçlar |
Dönemlik ders planında yazılıdır. |
| 10) |
Tanımlamalar |
Dönemlik ders planında yazılıdır. |
| 11) |
Veri ve çizimleri dahil etme |
|
| 12) |
Yazılı çalışmanızı düzenleme |
Dönemlik ders planında yazılıdır. |
| 13) |
Konferans sunumlarına hazırlanma |
Dönemlik ders planında yazılıdır. |
| 14) |
Konferans sunumları |
Dönemlik ders planında yazılıdır. |
| |
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
| 1) |
Sorun tespit etmek ve doğru soruları sorabilmek |
3 |
| 2) |
Problem çözme becerisine sahip olmak ve bunun için gerekli analitik yaklaşımları geliştirebilmek |
|
| 3) |
İş süreçlerini ayıt edebilmek ve süreç tasarlama, planlama ve uygulama bilgisine sahip olmak. |
|
| 4) |
Lojistik yönetimi alanında gerekli bilgi ve iletişim teknolojileri araçlarını kullanmak. |
|
| 5) |
Lojistik kavramının bileşenlerini ayırt edebilme, ve uyum halinde bir bütün oluşturmasının önemini anlamak. |
|
| 6) |
İş hayatında üretkenliği artırmaya yönelik gereksinimlerin farkında olmnak |
|
| 7) |
Karmaşık durumlar karşısında yenilikçi ve yaratıcı düşünce yapısına sahip olmak |
4 |
| 8) |
Hem yerel hem uluslararası boyutta düşünce ve davranış geliştirebilmek |
|
| 9) |
Küreselleşme ve Lojistik Yönetimi arasındaki çift yönlü etkileşimi anlamak ve verimli bir yönetim için kullanmak. |
|
| 10) |
En az bir yabancı dili akademik ve günlük iletişimde kullanabilmek |
2 |
| 11) |
İş etiğinin önemini kavramak, iş etiğini akademik dünyanın ve iş hayatının temel ögesi olarak uygulamak |
|