Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Giriş |
|
2) |
Hawthorne “Young Goodman Brown” p.639-48; Poe “Fall of the House of Usher” and “The Philosophy of Composition” p.1264-77, 1659-60 |
|
3) |
Hawthorne “The Birthmark” p.648-660; Poe “The Purloined Letter” p.1278-90 |
|
4) |
Melville “Bartleby, the Scrivener” p.1085-1111 |
|
5) |
Clemens (i.e. Twain) “The Notorious Jumping Frog of Calaveras County” and “The Invalid’s Story” p.300-9 |
|
6) |
Tolstoy “The Death of Ivan Ilych” p.1452-91
9 Chopin “The Story of an Hour” p.297-9; Gilman “The Yellow Wallpaper” p.597-608
|
|
7) |
Crane “The Open Boat” p.379-396
Cather “Paul’s Case” p.235-49
|
|
8) |
Conrad “Heart of Darkness” p.310-333
Conrad “Heart of Darkness” p.333-70
|
|
9) |
Arasınav |
|
10) |
Joyce “The Dead” p.755-84; Woolf “Kew Gardens” 1603-8
Faulkner “A Rose for Emily” and “Barn Burning” p.520-7, 535-47
|
|
11) |
Hemingway “Hills Like White Elephants” p.661-665 (extra credit for finding and reading “A Clean Well-Lighted Place”) |
|
12) |
Baldwin “Sonny’s Blues” p.37-59 and Hurston “The Conscience of the Court” p.682-92
Carver “Cathedral” p.206-216
|
|
13) |
Bradbury “The Veldt” p.155-65; Le Guinn “The Ones Who Walk Away from Omelas” p.862-6
O’Connor “Good Country People” p.1212-26
|
|
14) |
Walker “Everyday Use” p.1512-8; Kincaid “Girl” p.828-9
Garcia Marquez “The Handsomest Drowned Man in the World” p.585-9
|
|
15) |
Danticat “A Wall of Fire Rising” p.417-28 |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Çizgi film ve animasyon alanında kuramsal ve uygulamalı bilgilere ve becerilere sahip olmak. |
|
2) |
Çizgi film ve animasyon alanında araştırma, gözlem-deneyim, değerlendirme becerisi geliştirebilmek ve her yönüyle çizgi film ve animasyon ve performans ilkelerini kullanarak fikirleri, inandırıcı eylem ve duyguları etkili bir şekilde iletebilmek. |
|
3) |
Çeşitli sanatsal stiller ve teknikler içeren animasyon filmler yapmak. |
|
4) |
Çizgi film ve animasyon yapım sürecini inisiyatif kullanarak tasarlamak, yaratıcılık ile uygulamak ve kişisel stili yansıtarak sunmak. |
|
5) |
Çizgi film ve animasyon üretim sürecinde ekip üyesi olup, sorumluluk alabilmek ve sorumluğu altında çalışanları yönetebilmek, onlara liderlik yapabilmek. |
|
6) |
Çizgi film ve animasyona ilişkin çalışmaları edindiği bilgi ve beceriler çerçevesinde değerlendirebilmek. |
|
7) |
Çizgi film ve animasyon alanında öğrenme gereksinimlerini tanımlayabilmek ve öğrenmeyi yönetebilmek. |
|
8) |
Çizgi film ve animasyon alanındaki bilimsel ve sanatsal çalışmalara katılarak ilgili kuruluşlarla iletişime geçebilmek ve alandaki bilgi ve becerilerini paylaşabilmek. |
|
9) |
Yabancı dil kullanarak çizgi film ve animasyon alanındaki gelişmeleri izlemek ve yabancı meslektaşları ile iletişim kurabilmek. |
|
10) |
Çizgi film ve animasyonda kullanılan her türlü teknik araç-gereç ve bilgisayar yazılımları ile birlikte genel bilişim ve iletişim teknolojilerini ileri düzeyde kullanabilmek. |
|
11) |
Gelişim ve üretimin her boyutunda eleştirel düşünme becerileri ve problem çözme stratejileri kullanmak, fikirleri, duyguları ve niyetleri görsel, sözlü ve yazılı olarak etkili bir şekilde iletmek ve çizgi film ve animasyon projelerinin geliştirilmesinde teknolojiyi etkin bir şekilde dahil etmek. |
|
12) |
Çizgi film ve animasyon alanında etik değerlere ve evrensel değerler konusunda yeterli bilince sahip olmak. |
|