Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
İletişimin tanımı |
Konu ile ilgili literatür taraması yapılır |
2) |
İletişim kavramının tanımı |
Konu ile ilgili literatür taraması yapılır. |
3) |
İletişimin önemi ve amacı |
Konu ile ilgili farklı kaynaklardan yararlanılır. |
4) |
İletişim türleri |
Konu ile ilgili literatür taraması yapılır. |
5) |
Empati ve sempati |
Konu ile ilgili farklı kaynaklardan yararlanılır. |
6) |
Çocukla iletişim |
Konu ile ilgili literatür taraması yapılır. |
7) |
Çocukla iletişim |
Konu ile ilgili literatür taraması yapılır. |
8) |
Ara sınav |
|
9) |
Aile ile iletişim |
Konu ile ilgili literatür taraması yapılır. |
10) |
Aile ile iletişim |
Konu ile ilgili farklı kaynaklardan yararlanılır. |
11) |
Örgütsel iletişim |
Konu ile ilgili literatür taraması yapılır. |
12) |
Örgütsel iletişim |
Konu ile ilgili literatür taraması yapılır. |
13) |
İletişim engelleri |
Konu ile ilgili literatür taraması yapılır. |
14) |
İletişim engelleri |
Konu ile ilgili literatür taraması yapılır. |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Dil ve Konuşma Terapisi alanındaki teorik ve metodolojik yaklaşımları, kanıt-temelli ilkeleri ve bilimsel literatürü uygulamalarında sistematik olarak kullanmak. |
|
2) |
Birey, aile ve toplumun sağlığının korunması, iyileştirilmesi ve geliştirilmesi için teorik ve uygulama bilgisine sahip olmak. |
|
3) |
Dil ve Konuşma Terapisi alanındaki uygulama ve araştırmalarda bilişim ve sağlık teknolojilerini kullanmak. |
|
4) |
Farklı ortamlarda, danışanları ve iş arkadaşlarıyla etkili profesyonel ilişkilerin başlatılması için etkin bir şekilde iletişim kurmak. |
|
5) |
En az bir yabancı dili kullanarak alanındaki bilgileri izleme ve meslektaşları ile uluslararası düzeyde iletişim ve işbirliği gerçekleştirebilmek. |
|
6) |
Yaşam boyu öğrenme, sorun çözme ve eleştirel düşünme becerilerini kullanmak. |
|
7) |
Mesleki uygulamalarında etik ilke ve değerlere uygun davranmayı, temel değer ve sosyal hakların evrenselliğini gözetmek. |
|
8) |
Toplumsal sorumluluk bilinci ile interdisipliner anlayış içinde araştırma, proje ve etkinliklerde rol almak. |
|
9) |
Sağlık bilimlerine yönelik veritabanları ve bilgi kaynaklarında literatür taraması yapmak, bilgiye erişme ve kullanma becerisi kazanmak. |
|
10) |
Diğer terapistlerin yetiştirilmesi, sağlık profesyonellerinin ve bireylerin eğitilmeleri için sorumluluk almak ve tüm süreçlere aktif bir şekilde katılmak. |
|
11) |
Terapi uygulamalarını, içinde bulunduğu toplumun kültürel farklılıklarını ve bu toplum içindeki farklı grupların farklı sağlık ihtiyaçlarını da dikkate alarak gerçekleştirmek. |
|