Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
İletişimin tanımı |
Konu ile ilgili literatür taraması yapılır |
2) |
İletişim kavramının tanımı |
Konu ile ilgili literatür taraması yapılır. |
3) |
İletişimin önemi ve amacı |
Konu ile ilgili farklı kaynaklardan yararlanılır. |
4) |
İletişim türleri |
Konu ile ilgili literatür taraması yapılır. |
5) |
Empati ve sempati |
Konu ile ilgili farklı kaynaklardan yararlanılır. |
6) |
Çocukla iletişim |
Konu ile ilgili literatür taraması yapılır. |
7) |
Çocukla iletişim |
Konu ile ilgili literatür taraması yapılır. |
8) |
Ara sınav |
|
9) |
Aile ile iletişim |
Konu ile ilgili literatür taraması yapılır. |
10) |
Aile ile iletişim |
Konu ile ilgili farklı kaynaklardan yararlanılır. |
11) |
Örgütsel iletişim |
Konu ile ilgili literatür taraması yapılır. |
12) |
Örgütsel iletişim |
Konu ile ilgili literatür taraması yapılır. |
13) |
İletişim engelleri |
Konu ile ilgili literatür taraması yapılır. |
14) |
İletişim engelleri |
Konu ile ilgili literatür taraması yapılır. |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
İç mimarlık alanında ulusal ve uluslararası bağlamlarda farklı mekan kurguları, farklı kullanıcı grupları ve ihtiyaçlarına cevap verebilen tasarım, planlama ve uygulama etkinliklerinde bulunabilecek, |
|
2) |
Gerçek fiziksel, sosyal ve ekonomik kısıtlar ve kullanıcı ihtiyaçları çerçevesinde toplanan veriyi analiz edebilecek, farklı bilgi ve düşüncelerle sentezleyebilecek ve bunları yaratıcı mekânsal çözümler üretmek üzere kullanabilecek, |
|
3) |
Soyut ve somut kavramları kullanarak, yaratıcı, yenilikçi, estetik ve özgün mekânsal çözümler üretebilecek,
|
|
4) |
İç mimarlık alanının gerektirdiği çizim ve sunum teknolojilerinden en az bir tanesi yetkin olarak kullanabilecek, |
|
5) |
İç mimarlık alanında yürüttüğü tasarım, uygulama ve araştırma calışmalarını raporlama, sunma ve bunları uzman yada uzman olmayan kişilere görsel, yazılı yada sözlü iletişim yöntemlerini kullanarak etkin ve doğru biçimde aktarma yetkinliğini kazanabilecek, |
|
6) |
İç mimarlık alanında insan-çevre ilişkisini, kullanıcının sağlık ve güvenliğini ve evrensel tasarım ilkelerini benimseyip ön planda tutacak, |
|
7) |
Toplumun sosyal ve kültürel haklarına, kültürel mirasa ve doğaya saygılı bir tasarım anlayışına ve bu konularda bilinçli karar verebilme yetisine sahip olabilecek, |
|
8) |
İç mimarlık, tasarım ve sanat alanlarında ulusal ve uluslar arası değerlerin farkında, gelişmeleri takip eden ve bu alanlardaki etik ve estetik konularda bilgi sahibi olacak, |
|
9) |
İç mimarlık alanındaki yasal düzenlemelere, standartlara ve ilkelere hâkim; ve mesleki etik, görev ve sorumluluklarının farkında olabilecek, |
|