Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Etkinlik yönetimine giriş ve aktivasyon |
|
2) |
Etkinlik planlama, takım yönetme, takım lideri / Örnekler |
|
3) |
etkinlik yönetiminde kültürel farkların önemi / Örnekler |
|
4) |
Etkinlik emniyeti ve güvenliği / Örnekler |
|
5) |
Stratejik etkinlik yönetimi / Sektör örnekleri |
|
6) |
Özel etkinlikler, araştırma ve planlama. Tür ve kategorileri (spor, konferans...) /Sektör örnekleri |
|
7) |
Etkinlik yasaları, lisans, etik boyu, sözleşmeler / Örnekler |
|
8) |
Etkinlik yönetiminde teknoloji kullanımı / Örnekler |
|
9) |
Sponsorluk yönetimi ve gelir elde etme/Sektör Örnekleri |
|
10) |
Etkinlik bütçelemesi /Örnekler |
|
11) |
Etkinlik yönetiminde başarılı örneklerin sunumu /Sektör Örnekleri |
|
12) |
Grandcarre İletişim Ajansına gezi |
|
13) |
Risk yönetimi / Sektör Örnekleri |
|
14) |
Etkinlik yönetiminde başarılı örneklerin sunumu / Sektör Örnekleri |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Endüstri Ürünleri Tasarımı meslek alanının kuramsal ve uygulamalı bilgi birikimine sahip olmak |
|
2) |
Mesleki bilgiyi ürün, hizmet ve deneyim geliştirme alanlarında uygulayabilmek |
|
3) |
Tasarım kavramlarını, mesleki kültür ve dili anlayabilmek, kullanabilmek, yorum yapabilmek ve değerlendirmek |
|
4) |
Endüstri Ürünleri tasarımı alanında araştırma yöntemlerini bilmek, bu yöntemlerle bilgi toplamak, toplanan bilgiyi yorumlamak ve uygulayabilmek |
|
5) |
Endüstri ürünleri tasarımı problemlerini tanımlamak, problem koşul ve gereklerini değerlendirebilmek, çözüm önerileri üretebilmek |
|
6) |
Endüstri Ürünleri Tasarımında önerilen çözümlerin toplumsal, kültürel, çevresel, ekonomik ve insani değerlerin göz önünde bulundurarak geliştirilmesi; kişisel farklılık ve yetenek düzeylerine duyarlı olması |
|
7) |
Tasarım kavramlarına ve çözümlerine ait bilgiyi, yazılı, sözlü ve görsel anlatım yöntemleriyle aktarma yeteneğine sahip olmak |
|
8) |
Tasarım çözümlerine ait malzeme, biçimlenme,detaylandırma, servis ve üretim yöntemleri kavramları arasındaki ilişkiyi ve yöntemleri tanımlayabilmek ve uygulayabilmek |
|
9) |
Endüstri ürünleri tasarımı çözüm ve uygulamalarını anlatabilecek düzeyde bilgisayar destekli bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanmak |
|
10) |
Endüstri ürünleri tasarımının disiplinler arası yapısına kaynak oluşturan, işletme, mühendislik, psikoloji, ergonomi, görsel iletişim alanlarına ait tasarım çözümlerini destekleyecek yöntem ve bilgiye sahip olmak; gerektiğinde bu alanlara ait bilgiyi araştırma, edinme ve kullanma yeteneğine sahip olmak |
|
11) |
Bir yabancı dili kullanarak endüstri ürünleri tasarımı alanına ait dile hakim olabilmek ve farklı kültürlerden meslektaşlarıyla iletişim kurabilmek |
|
12) |
Teknolojik ve bilimsel gelişmelere bağlı olarak mesleğin gereksinim duyduğu yeni tasarım konularını ve eğilimlerini takip edebilmek ve değerlendirebilmek |
|