Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Etkinlik yönetimine giriş ve aktivasyon |
|
2) |
Etkinlik planlama, takım yönetme, takım lideri / Örnekler |
|
3) |
etkinlik yönetiminde kültürel farkların önemi / Örnekler |
|
4) |
Etkinlik emniyeti ve güvenliği / Örnekler |
|
5) |
Stratejik etkinlik yönetimi / Sektör örnekleri |
|
6) |
Özel etkinlikler, araştırma ve planlama. Tür ve kategorileri (spor, konferans...) /Sektör örnekleri |
|
7) |
Etkinlik yasaları, lisans, etik boyu, sözleşmeler / Örnekler |
|
8) |
Etkinlik yönetiminde teknoloji kullanımı / Örnekler |
|
9) |
Sponsorluk yönetimi ve gelir elde etme/Sektör Örnekleri |
|
10) |
Etkinlik bütçelemesi /Örnekler |
|
11) |
Etkinlik yönetiminde başarılı örneklerin sunumu /Sektör Örnekleri |
|
12) |
Grandcarre İletişim Ajansına gezi |
|
13) |
Risk yönetimi / Sektör Örnekleri |
|
14) |
Etkinlik yönetiminde başarılı örneklerin sunumu / Sektör Örnekleri |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
İnsan zihnine ve davranışlarına karşı yakın bir ilgi uyandırmak, hem eleştirel düşünme becerileri elde etmek (özellikle psikolojik teorileri deneysel kanıt kullanarak değerlendirme becerisi), hem de psikolojiyi kanıta dayalı bir bilim olarak algılamak. |
|
2) |
İnsan davranışı hakkında biyopsikososyal bir bakış açısı kazanmak. Yani, davranışın biyolojik, psikolojik, ve sosyal değişkenlerini anlamak. |
|
3) |
Teorik ve uygulama bilgisi edinmek ve temel psikolojik kavram ve bakış açılarını öğrenmek. |
|
4) |
Bilimsel araştırma yöntemlerini takip ederek yöntem ve veri değerlendirme tekniklerini tanımak (örneğin korelasyona dayalı çalışmalar, deneysel, boylamsal, vaka çalışması). |
|
5) |
Ölçme ve araştırma yaparken veya gruplarla çalışırken etik duyarlılık göstermek. |
|
6) |
Psikolojinin temel alanlarını tanımak (bilişsel, gelişim, klinik, sosyal, davranışsal ve biyolojik). |
|
7) |
Niceliksel ve niteliksel bulguları değerlendirirken, raporlar yazarken ve onları sunarken gerekli becerileri edinmek. |
|
8) |
Psikolojik ölçme ve değerlendirme için gerekli temel bilgiyi kazanmak. |
|
9) |
Psikolojiye katkıda bulunacak diğer disiplinlere (sosyoloji, tarih, siyaset bilimi, iletişim, felsefe, antropoloji, edebiyat, hukuk, sanat vd.) ait temel bilgilerin alınması ve bu bilgiyi psikolojik süreçlerin anlaşılması ve yorumlanmasında kullanabilmek. |
3 |