Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Hoşgeldin! Dersin tanıtımı ve tanışma
Ders izlencesinin incelenmesi ve öğrencilerin dersin gerekleri ve içeriği hakkında bilgilendirilmesi. |
Course syllabus |
2) |
Temel pazarlama konseptleri: Türk eğitim sistemi ile ilişkilendirilmesi, |
Kotler, P. & Armstrong, G. (2009). Principles of Marketing. Prentice Hall.
|
3) |
Çevresel tarama ve pazarlama fırsatları analizi |
Kotler, P. & Armstrong, G. (2009). Principles of Marketing. Prentice Hall. |
4) |
Pazarlama bilgi sistemleri: piyasa araştırması, pazarlama planlaması |
Kotler, P. & Armstrong, G. (2009). Principles of Marketing. Prentice Hall. |
5) |
Promosyon kararları: iletişim süreci, eğitimde promosyon stratejileri |
Kotler, P. & Armstrong, G. (2009). Principles of Marketing. Prentice Hall. |
6) |
Performans ve kontrol: piyasa denetleme |
Kotler, P. & Armstrong, G. (2009). Principles of Marketing. Prentice Hall. |
7) |
Kalite ve etkinlik; kalite ve mesuliyet; eğitimin iyileştirilmesinde kalite standartları ve sistemler |
Kotler, P. & Armstrong, G. (2009). Principles of Marketing. Prentice Hall. |
8) |
Müşteri ilişkileri yönetiminde teori ve kavramlar |
Kotler, P. & Armstrong, G. (2009). Principles of Marketing. Prentice Hall. |
9) |
Eğitim hizmetlerinin pazarlanması |
Kotler, P. & Armstrong, G. (2009). Principles of Marketing. Prentice Hall. |
10) |
Karar-vermede piyasa araştırmasının rolü |
Kotler, P. & Armstrong, G. (2009). Principles of Marketing. Prentice Hall. |
11) |
Pazarlama sistemlerinin analizi, müşteri davranışlarının incelenmesi, ve piyasa segmentasyonu ve iç ve dış hedef müşteri seçimi |
Kotler, P. & Armstrong, G. (2009). Principles of Marketing. Prentice Hall. |
12) |
Konumlandırma |
Kotler, P. & Armstrong, G. (2009). Principles of Marketing. Prentice Hall. |
13) |
Marka yönetimi |
Kotler, P. & Armstrong, G. (2009). Principles of Marketing. Prentice Hall. |
14) |
Fiyatlandırma stratejisi |
Kotler, P. & Armstrong, G. (2009). Principles of Marketing. Prentice Hall. |
Ders Notları / Kitaplar: |
Kotler, P. & Armstrong, G. (2009). Principles of Marketing. Prentice Hall.
Kotler, P. & Keller, K. (2011). Framework for Marketing Management (5th Ed.). Prentice Hall.
Marshall, G. & Johnston, M. (2009). Marketing Management. McGraw-Hill/Irwin. |
Diğer Kaynaklar: |
Kotler, P. & Armstrong, G. (2009). Principles of Marketing. Prentice Hall.
Kotler, P. & Keller, K. (2011). Framework for Marketing Management (5th Ed.). Prentice Hall.
Marshall, G. & Johnston, M. (2009). Marketing Management. McGraw-Hill/Irwin. |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Temel bilgisayar bilgisini geliştirmek, ofis ve paket programların kullanılmasını sağlamak. |
|
2) |
Ortaöğretimde kazanılan yeterlilikler üzerine kurulan temel matematik ile ilgili materyalleri kullanabilme yeteneğine ve bilgi donanımına sahip olmak, |
|
3) |
İmalatta kullanılan makine elemanlarının genel yapılarını ve şekillendirilme özelliklerini tanımak, |
|
4) |
İmalat usullerini ve kesici takım gereçlerini kavrayabilmek, Malzeme, statik, mekanik ve akışkanlar bilim dalında temel bilgileri kavrayabilmek, |
|
5) |
Birleştirme ve hareket elemanlarının imalat resimlerini çizebilmek, bir sistemin komple ve detay yapım resimlerini çizebilmek, |
|
6) |
Temel imalat işlemlerini, tornalama, frezeleme, delme, taşlama ve kaynak teknikleri hakkında bilgi sahibi olmak. Ve bu tezgâhlarda çalışabilecek güvene sahip olmak, |
|
7) |
Bilgisayarlı sayısal kontrollü tezgâhlarda yapılacak işin programını yazabilmek, ve Bilgisayar Destekli çizim yapabilmek, |
|
8) |
Proje raporu hazırlayabilmek, projenin imalatı takip edip, projeyi gerçekleştirebilmek, |
|
9) |
Elektronik devre elemanlarının kullanım alanlarını ve çalışma karakteristiklerini öğrenebilmek. Mikrodenetleyici entegrelerinin programlama mantıklarını kavramak ve programlayabilmek, ayrıca bu programa uygun devre tasarımı yapabilmek. |
|
10) |
Elektrik motorlarının çalışma prensiplerini ve AC-DC analizlerini yapabilmek, |
|
11) |
Bir görsel programlama diline hakimiyet kazandırmak. |
|
12) |
Türk dilini iyi kullanarak etkili iletişim kurabilmek ve meslektaşları ve müşterileriyle iletişim kurabilecek düzeyde yabancı dil bilmek, |
|