Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Yunan Alfabesine giriş, sesli ve sessiz harf grupları,seslerin telaffuzu,okumayazma alıştırmaları, vurgu sistemlerinin tanıtımı |
Arvanitakis |
2) |
*Okuma çalışmaları,İsmin cinlerinin yalın halde son eklerle ve artikellerle tayini , konu ile ilgili alıştırmalar *Şahış zamirinde yalın hal, “Olmak” fiilinin tüm şahışlarda çekimi,ismin cinslerinin yalın halde kullanılışına kısa örnekler. *Konuşmaya giriş,kendini tanıtma,resmi gayri resmi tanışma,isim sorma,nereli olduğunu anlatma ve sorma |
Arvanitakis Ünite 1 |
3) |
İsmin cinslerinde yalın hal ve –i halllerine giriş; cinslerinin yalın halde tanıtımı,cinslerin –i hali ve –den halindeki görünüşlerine kısaca giriş. Konuşmaya giriş cümleleri, karşı tarfın resmigayri resmi nasıl olduğunu sorma,teşekkür ifadesi,kişileri birbirlerine takdim etme, |
Arvanitakis Ünite 2 |
4) |
“Olmak” fiili,yalın halde şahış zamirleri ve i halinde şahıs zamirleriyle ilgili alıştırmalar ve genel tekrar *110 arası sayılar *konuyla ilgili sınıf içi diyaloglar |
Arvanitakis Ünite 2 |
5) |
*Ülkelerin ve şehirlerin yalın,belirtme,bulunma,çıkma hallerinde kullanımı,artikellerin detaylı kullanımı |
Arvanitakis Ünite 3 |
6) |
*A grubu düzenli fiillere giriş; çalışmak,sahip olmak,oturmak eylemlerinin şahış çekimleri ve –i,e,a,de,da halleriyle kullanımı *1100 arası sayılar |
Arvanitakis Ünite 3 |
7) |
*Genel Tekrar *100-2000 arası sayılar,detaylı adres tarifleri, telefon numaraları *Sahiplik zamirlerine giriş |
Arvanitakis Ünite 4 |
8) |
Arasınav |
|
9) |
*Sahiplik zamirleri ile ilgili sınıf içi alıştırmaları *Cinslere göre meslekler tablosu, alıştırmalar,diyaloglar |
Arvanitakis Ünite 4 |
10) |
*B Gurubu fiilere giriş; A gurubu fiillerle kıyası, dillerin tanıtımı,ilgili sınıf içi diyaloglar *Medeni durumu anlatan konuşma kalıpları vs |
Arvanitakis Ünite 5 |
11) |
*sahiplik fiilinin kullanımı; çocuk sahibi olup olmadığımızı anlatmak *Ailemizi anlatmak12345 konularının genel tekrarı; yazılı ve sözlü alıştırmalar |
Arvanitakis Ünite 5 |
12) |
*İşaret zamirine giriş *Para birimlerinin ismin cinslerine göre kullanımı (euro,dolar,lira) *”Ne kadar” soru zamirinin kullanımı,kitap diyalogları |
Arvanitakis Ünite 6 |
13) |
* Artikelsiz soru sorma kalıpları *”Hoşuna gitmek” eyleminin yalın halle kullanımı ve bu fiille ilgili sınıf içi diyalogları *”Kim” soru zamirinin cinslere göre kullanımı |
Arvanitakis Ünite 7 |
14) |
Sıfatlara giriş… *Milliyet bildiren isimler *Birinci grup düzenli sıfatların çekimi*İkinci grup düzenli sıfatların çekimi *Sıfat tamlamalarının kullanımına örnekler *Sınıf içi diyaloglar |
Arvanitakis Ünite 7 8 |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Reklam ve marka iletişiminin serbest pazar ekonomisi içinde nasıl işlediğiniı anlamak için kitle iletişimi,tüketici davranışı,psikoloji,ikna,sosyoloji,pazarlama ve diğer ilişkili alanlarla ilgili teorik kavramları bu alana uygulayabilmek |
1 |
2) |
Reklam alanla ilgili teori,kavram, yöntem, araç ve fikirleri tartışabilmek ve yorumlayabilmek
|
2 |
3) |
Bir reklam ajansı gibi yapılanarak, bir reklam kampanyasını ve marka stratejilerini araştırma, yaratma,kurgulama,yazma ve sunma becerilerini göstermek
|
2 |
4) |
Çeşitli ürün ve hizmetlerle ilgili birincil ve ikincil veri araştırması yapabilmek |
3 |
5) |
Kitle iletişim araçlarının gelişimiyle beraber reklam tarihi ve reklamın bu pazardaki yerini kavrayacak bir anlayış geliştirebilmek |
2 |
6) |
Bir yabancı dili kullanarak Reklamcılık alanıyla ilgili bilgileri, teknikleri, yöntemleri, araştırmaları takip edebilmek ve meslektaşları ile iletişim kurabilmek (“European Language Portfolio Global Scale”, Level B1)
|
3 |
7) |
Reklam alanındaki uygulamalara yönelik uygulamalara ilişkin ortaya çıkan problemlere yönelik bireysel ya da takım olarak sorumluluk alabilmek
|
2 |
8) |
Küresel ekonomi içinde reklamın kültürel, toplumsal, politik ve ekonomik olarak nasıl işlediğini kavramak
|
3 |
9) |
Reklam alanının dinamiklerini yaratıcı ve eleştirel bakış açısıyla bütünsel bir biçimde anlayabilmek ve buna yönelik orjinal stratejiler geliştirebilmek
|
3 |
10) |
Yazılı,basılı,görsel ve online basında yaratıcı reklam stratejileri geliştirebilmek ve aynı zamanda bu stratejileri farklı kültür ve medya kategorilerine nasıl entegre edebileceğini kavrayabilmek
|
2 |
11) |
Alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayar programları ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanmak (“European Computer Driving Licence”, Advanced Level”)
|
1 |
12) |
Öğrenme koşullarınının gerekliliklerini tanımlayabilmek ve gereğini yerine getirebilmek |
2 |
13) |
Reklamcılık mesleğinin gerektirdiği temel etik kuralları anlayabilmek ve uygulayabilmek
|
3 |