Öğretim Dili: |
Turkish |
Dersin Türü: |
Non-Departmental Elective |
Dersin Seviyesi: |
LİSANS
|
Dersin Veriliş Şekli: |
Hibrit
|
Dersin Koordinatörü: |
Doç. Dr. HASAN KEREM ALPTEKİN |
Dersi Veren(ler): |
Dr. Öğr. Üyesi HAZAL GENÇ
|
Opsiyonel Program Bileşenleri: |
Yok |
Dersin Amacı: |
Bu derste öğrencilere terapatik top egzersizleri, tai-chi chuan, ai-chi, kalistenik egzersizler, stabilizasyon egzersizleri, germe egzersiz metodları hakkında praik beceriler ve bilgi kazandırılacak, aynı zamanda vücut farkındalığı ve ritim duygusu ve proprioception algilarinin geliştirilmesi amaçlanmaktadır.
|
Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Stabilizasyon egzersiz fazları, stabilizasyondan sorumlu sistemler, Stabilizatör kaslar,Lumbo pelvic ( Core) stabilizasyon kuvvetlendirme programları |
|
2) |
Core stabilizasyon programları I |
|
3) |
Core stabilizasyon programları II |
|
4) |
Germe Egzersizleri I |
|
5) |
Germe Egzersizleri II |
|
6) |
Ai Chi ve Tai- Chi Chuan Egzersizleri I |
|
7) |
Ai Chi ve Tai- Chi Chuan Egzersizleri II |
|
8) |
Ara sınav |
|
9) |
Engelliler için Fiziksel Aktivite ve Spor I |
|
10) |
Engelliler için Fiziksel Aktivite ve Spor II |
|
11) |
Kalistenik egzersizler |
|
12) |
Aquatic Egzersizler |
|
13) |
Aktif yaşam şekline teknolojinin yararları ve zararları |
|
14) |
Teknoloji destekli egzersizler ve bireye yönelik egzersiz programının geliştirilmesi |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Reklam ve marka iletişiminin serbest pazar ekonomisi içinde nasıl işlediğiniı anlamak için kitle iletişimi,tüketici davranışı,psikoloji,ikna,sosyoloji,pazarlama ve diğer ilişkili alanlarla ilgili teorik kavramları bu alana uygulayabilmek |
2 |
2) |
Reklam alanla ilgili teori,kavram, yöntem, araç ve fikirleri tartışabilmek ve yorumlayabilmek
|
2 |
3) |
Bir reklam ajansı gibi yapılanarak, bir reklam kampanyasını ve marka stratejilerini araştırma, yaratma,kurgulama,yazma ve sunma becerilerini göstermek
|
2 |
4) |
Çeşitli ürün ve hizmetlerle ilgili birincil ve ikincil veri araştırması yapabilmek |
2 |
5) |
Kitle iletişim araçlarının gelişimiyle beraber reklam tarihi ve reklamın bu pazardaki yerini kavrayacak bir anlayış geliştirebilmek |
2 |
6) |
Bir yabancı dili kullanarak Reklamcılık alanıyla ilgili bilgileri, teknikleri, yöntemleri, araştırmaları takip edebilmek ve meslektaşları ile iletişim kurabilmek (“European Language Portfolio Global Scale”, Level B1)
|
2 |
7) |
Reklam alanındaki uygulamalara yönelik uygulamalara ilişkin ortaya çıkan problemlere yönelik bireysel ya da takım olarak sorumluluk alabilmek
|
3 |
8) |
Küresel ekonomi içinde reklamın kültürel, toplumsal, politik ve ekonomik olarak nasıl işlediğini kavramak
|
2 |
9) |
Reklam alanının dinamiklerini yaratıcı ve eleştirel bakış açısıyla bütünsel bir biçimde anlayabilmek ve buna yönelik orjinal stratejiler geliştirebilmek
|
2 |
10) |
Yazılı,basılı,görsel ve online basında yaratıcı reklam stratejileri geliştirebilmek ve aynı zamanda bu stratejileri farklı kültür ve medya kategorilerine nasıl entegre edebileceğini kavrayabilmek
|
2 |
11) |
Alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayar programları ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanmak (“European Computer Driving Licence”, Advanced Level”)
|
2 |
12) |
Öğrenme koşullarınının gerekliliklerini tanımlayabilmek ve gereğini yerine getirebilmek |
2 |
13) |
Reklamcılık mesleğinin gerektirdiği temel etik kuralları anlayabilmek ve uygulayabilmek
|
2 |