Öğretim Dili: |
Turkish |
Dersin Türü: |
Non-Departmental Elective |
Dersin Seviyesi: |
LİSANS
|
Dersin Veriliş Şekli: |
Hibrit
|
Dersin Koordinatörü: |
Dr. Öğr. Üyesi HAZAL GENÇ |
Dersi Veren(ler): |
Dr. Öğr. Üyesi HAZAL GENÇ
|
Opsiyonel Program Bileşenleri: |
Yok |
Dersin Amacı: |
Bu derste öğrencilere terapatik top egzersizleri, tai-chi chuan, ai-chi, kalistenik egzersizler, stabilizasyon egzersizleri, germe egzersiz metodları hakkında praik beceriler ve bilgi kazandırılacak, aynı zamanda vücut farkındalığı ve ritim duygusu ve proprioception algilarinin geliştirilmesi amaçlanmaktadır.
|
Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Stabilizasyon egzersiz fazları, stabilizasyondan sorumlu sistemler, Stabilizatör kaslar,Lumbo pelvic ( Core) stabilizasyon kuvvetlendirme programları |
|
2) |
Core stabilizasyon programları I |
|
3) |
Core stabilizasyon programları II |
|
4) |
Germe Egzersizleri I |
|
5) |
Germe Egzersizleri II |
|
6) |
Ai Chi ve Tai- Chi Chuan Egzersizleri I |
|
7) |
Ai Chi ve Tai- Chi Chuan Egzersizleri II |
|
8) |
Ara sınav |
|
9) |
Engelliler için Fiziksel Aktivite ve Spor I |
|
10) |
Engelliler için Fiziksel Aktivite ve Spor II |
|
11) |
Kalistenik egzersizler |
|
12) |
Aquatic Egzersizler |
|
13) |
Aktif yaşam şekline teknolojinin yararları ve zararları |
|
14) |
Teknoloji destekli egzersizler ve bireye yönelik egzersiz programının geliştirilmesi |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Stratejik düşünme, profesyonel yazım, etik uygulamalar ve geleneksel ve yeni medyanın yenilikçi kullanımına odaklanarak öğrencileri iletişim profesyonelleri olmak üzere hazırlamak. |
|
2) |
Durum analizi, hedef kitle, amaçlar, stratejiler ve taktikler gibi temel planlama bileşenlerini içeren etkili halkla ilişkiler planları yaratabilmek. |
|
3) |
Kitle iletişimine, tüketici davranışlarına, psikolojiye, iknaya, sosyolojiye, pazarlamaya ve ilgili diğer alanlarla ilgili teorik kavramları halkla ilişkilerin işleyiş süreçlerini anlayabilmek için kullanabilmek. |
|
4) |
Halkla ilişkiler, ikna edici iletişim, iletişim yönetimi ve kurumsal iletişim gibi alanlardaki olguların ve gerçeklerin arasındaki ilişki ile ilgili problemleri açıklayabilmek ve tanımlayabilmek |
|
5) |
İkna, itibar yönetimi ve kurumsal iletişim gibi alanlarda birincil ve ikincil araştırma verilerini analiz edebilmek. |
|
6) |
Makale, basın bülteni, el ilanı, broşür ve ilan gibi materyalleri farklı hedef kitleler, mecralar ve ortamlar için araştırabilmek, yazabilmek, tasarlayabilmek. |
|
7) |
İletişimin temel teorilerini ve işin gerektirdiği güvenlik uygulamalarını farklı türde halkla ilişkiler süreçleri ve kampanyalarında uygulayabilmek. |
|
8) |
İtibar, çalışan ilişkileri, liderlik ve benzeri kurumsal uygulamalarda yaratıcı ve ikna edici yönetim becerileri geliştirmek. |
|
9) |
Halkla ilişkiler süreçlerinde verilen senaryolara çözümler üretilirken bireysel ya da grup olarak sorumluluk alabilmek. |
|
10) |
Kurum kültürünün işleyiş şekillerini anlayabilmek ve çalışanların ve liderlerin birer iletişim aracı olarak mesajları nasıl yarattığını anlayabilmek. |
|
11) |
Halkla ilişkiler alanındaki teorileri, kavramları, yöntemleri, araçları ve düşünceleri eleştirel olarak tartışabilmek ve yorumlayabilmek. |
|
12) |
Halkla ilişkiler, pazarlama iletişimi, ikna edici iletişim, iletişim yönetimi ve kurumsal iletişim alanlarında bilgi ve iletişim teknolojilerini ve bilgisayar yazılımlarını yetkin olarak kullanabilmek. |
|
13) |
Pazarlama faaliyetlerini, ekonomiyi, iş hukukunu ve küresel işletme uygulamalarını açıklayabilmek ve tanımlayabilmek. |
|
14) |
Halkla ilişkilerin ulusal ve uluslar arası, sosyal ve kültürel boyutlarını tanımak ve anlamak. |
|