Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Giriş, Ders İçeriği, Bilgi Yönetimi Kavramı |
N/A |
2) |
Bilgi Yönetiminin Temelleri |
Ders kitapları ve ders sunumları |
3) |
Teknoloji ve Bilgi Yönetimi |
Ders kitapları ve ders sunumları |
4) |
Bilgi Yaratma Süreci |
Ders kitapları ve ders sunumları |
5) |
Stratejik Bir Varlık Olarak Bilgi |
Ders kitapları ve ders sunumları |
6) |
Bilgi odaklı örgütler |
Ders kitapları ve ders sunumları |
7) |
Bilgi Stratejisi Geliştirmek |
Ders kitapları ve ders sunumları |
8) |
Bilgi yönetimi araçları ve portalları |
Ders kitapları ve ders sunumları |
9) |
Bilgi Yönetimi etkinliğinin değerlendirilmesi: Araçlar ve ölçümler |
Ders kitapları ve ders sunumları |
10) |
Ağlar ve Sosyal Sermaye |
Ders kitapları ve ders sunumları |
11) |
Inovasyon ve Bilgi Yönetimi |
Ders kitapları ve ders sunumları |
12) |
Liderlik ve Bilgi Yönetimi |
Ders kitapları ve ders sunumları |
13) |
Bilgi Çalışanlarını Yönetmek |
Ders kitapları ve ders sunumları |
14) |
Bilgi yönetiminde küresel konular |
Ders kitapları ve ders sunumları |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Çizgi film ve animasyon alanında kuramsal ve uygulamalı bilgilere ve becerilere sahip olmak. |
|
2) |
Çizgi film ve animasyon alanında araştırma, gözlem-deneyim, değerlendirme becerisi geliştirebilmek ve her yönüyle çizgi film ve animasyon ve performans ilkelerini kullanarak fikirleri, inandırıcı eylem ve duyguları etkili bir şekilde iletebilmek. |
|
3) |
Çeşitli sanatsal stiller ve teknikler içeren animasyon filmler yapmak. |
|
4) |
Çizgi film ve animasyon yapım sürecini inisiyatif kullanarak tasarlamak, yaratıcılık ile uygulamak ve kişisel stili yansıtarak sunmak. |
|
5) |
Çizgi film ve animasyon üretim sürecinde ekip üyesi olup, sorumluluk alabilmek ve sorumluğu altında çalışanları yönetebilmek, onlara liderlik yapabilmek. |
|
6) |
Çizgi film ve animasyona ilişkin çalışmaları edindiği bilgi ve beceriler çerçevesinde değerlendirebilmek. |
|
7) |
Çizgi film ve animasyon alanında öğrenme gereksinimlerini tanımlayabilmek ve öğrenmeyi yönetebilmek. |
|
8) |
Çizgi film ve animasyon alanındaki bilimsel ve sanatsal çalışmalara katılarak ilgili kuruluşlarla iletişime geçebilmek ve alandaki bilgi ve becerilerini paylaşabilmek. |
|
9) |
Yabancı dil kullanarak çizgi film ve animasyon alanındaki gelişmeleri izlemek ve yabancı meslektaşları ile iletişim kurabilmek. |
|
10) |
Çizgi film ve animasyonda kullanılan her türlü teknik araç-gereç ve bilgisayar yazılımları ile birlikte genel bilişim ve iletişim teknolojilerini ileri düzeyde kullanabilmek. |
|
11) |
Gelişim ve üretimin her boyutunda eleştirel düşünme becerileri ve problem çözme stratejileri kullanmak, fikirleri, duyguları ve niyetleri görsel, sözlü ve yazılı olarak etkili bir şekilde iletmek ve çizgi film ve animasyon projelerinin geliştirilmesinde teknolojiyi etkin bir şekilde dahil etmek. |
|
12) |
Çizgi film ve animasyon alanında etik değerlere ve evrensel değerler konusunda yeterli bilince sahip olmak. |
|