Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Giriş, Ders İçeriği, Bilgi Yönetimi Kavramı |
N/A |
2) |
Bilgi Yönetiminin Temelleri |
Ders kitapları ve ders sunumları |
3) |
Teknoloji ve Bilgi Yönetimi |
Ders kitapları ve ders sunumları |
4) |
Bilgi Yaratma Süreci |
Ders kitapları ve ders sunumları |
5) |
Stratejik Bir Varlık Olarak Bilgi |
Ders kitapları ve ders sunumları |
6) |
Bilgi odaklı örgütler |
Ders kitapları ve ders sunumları |
7) |
Bilgi Stratejisi Geliştirmek |
Ders kitapları ve ders sunumları |
8) |
Bilgi yönetimi araçları ve portalları |
Ders kitapları ve ders sunumları |
9) |
Bilgi Yönetimi etkinliğinin değerlendirilmesi: Araçlar ve ölçümler |
Ders kitapları ve ders sunumları |
10) |
Ağlar ve Sosyal Sermaye |
Ders kitapları ve ders sunumları |
11) |
Inovasyon ve Bilgi Yönetimi |
Ders kitapları ve ders sunumları |
12) |
Liderlik ve Bilgi Yönetimi |
Ders kitapları ve ders sunumları |
13) |
Bilgi Çalışanlarını Yönetmek |
Ders kitapları ve ders sunumları |
14) |
Bilgi yönetiminde küresel konular |
Ders kitapları ve ders sunumları |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Reklam ve marka iletişiminin serbest pazar ekonomisi içinde nasıl işlediğiniı anlamak için kitle iletişimi,tüketici davranışı,psikoloji,ikna,sosyoloji,pazarlama ve diğer ilişkili alanlarla ilgili teorik kavramları bu alana uygulayabilmek |
2 |
2) |
Reklam alanla ilgili teori,kavram, yöntem, araç ve fikirleri tartışabilmek ve yorumlayabilmek
|
2 |
3) |
Bir reklam ajansı gibi yapılanarak, bir reklam kampanyasını ve marka stratejilerini araştırma, yaratma,kurgulama,yazma ve sunma becerilerini göstermek
|
2 |
4) |
Çeşitli ürün ve hizmetlerle ilgili birincil ve ikincil veri araştırması yapabilmek |
2 |
5) |
Kitle iletişim araçlarının gelişimiyle beraber reklam tarihi ve reklamın bu pazardaki yerini kavrayacak bir anlayış geliştirebilmek |
2 |
6) |
Bir yabancı dili kullanarak Reklamcılık alanıyla ilgili bilgileri, teknikleri, yöntemleri, araştırmaları takip edebilmek ve meslektaşları ile iletişim kurabilmek (“European Language Portfolio Global Scale”, Level B1)
|
2 |
7) |
Reklam alanındaki uygulamalara yönelik uygulamalara ilişkin ortaya çıkan problemlere yönelik bireysel ya da takım olarak sorumluluk alabilmek
|
3 |
8) |
Küresel ekonomi içinde reklamın kültürel, toplumsal, politik ve ekonomik olarak nasıl işlediğini kavramak
|
2 |
9) |
Reklam alanının dinamiklerini yaratıcı ve eleştirel bakış açısıyla bütünsel bir biçimde anlayabilmek ve buna yönelik orjinal stratejiler geliştirebilmek
|
2 |
10) |
Yazılı,basılı,görsel ve online basında yaratıcı reklam stratejileri geliştirebilmek ve aynı zamanda bu stratejileri farklı kültür ve medya kategorilerine nasıl entegre edebileceğini kavrayabilmek
|
2 |
11) |
Alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayar programları ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanmak (“European Computer Driving Licence”, Advanced Level”)
|
2 |
12) |
Öğrenme koşullarınının gerekliliklerini tanımlayabilmek ve gereğini yerine getirebilmek |
2 |
13) |
Reklamcılık mesleğinin gerektirdiği temel etik kuralları anlayabilmek ve uygulayabilmek
|
2 |