Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Giriş ve Genel Tanımlar |
|
2) |
Pazarlamanın Tarihçesi ve Pazarlama Anlayışının Değişimi |
|
3) |
Müşteri Kavramı ve Tüketiciyi Anlamak |
|
4) |
Pazarlama Bilgi Sistemi ve Pazar Araştırması |
|
5) |
Pazarlama Bölümünün Şirket İçi Yapılanması ve Diğer Bölümlerle İlişkileri |
|
6) |
Stratejik Pazarlama Yönetimi ve Pazarlama Planı Hazırlama |
|
7) |
Pazarlama Çevresi ve Pazarlama Karması |
|
8) |
Ürün Yönetimi ve Yeni Ürün Geliştirme |
|
9) |
Fiyat Stratejisi ve İskonto Politikaları |
|
10) |
Dağıtım ve Lojistik Kararları |
|
11) |
Entegre Pazarlama İletişimi ve Promosyon Yöntemleri |
|
12) |
Reklam ve Halkla İlişkiler |
|
13) |
Kişisel Satış Yönetimi ve Satış Promosyonu |
|
14) |
Internet, Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama |
|
15) |
Final Sınavına Hazırlık |
|
16) |
Final Sınavı |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Mesleki rol ve işlevlerini yerine getirmek için gerekli kuramsal ve uygulama bilgilerine sahip olmak. |
2 |
2) |
Mesleki uygulamalarında etik ilke ve değerlere uygun davranmayı, temel değer ve sosyal hakların evrenselliğini gözetmek. |
1 |
3) |
Yaşam boyu öğrenme, sorun çözme ve eleştirel düşünme becerilerini kullanmak. |
4 |
4) |
Sağlığın korunması, geliştirilmesi ve bakımda, ilgili model/kuramları kullanarak, Fizyoterapi ve Rehabilitasyon gerektiren durumlarda kanıta dayalı uygulamaları tanımlamak ve problem çözme yöntemlerini belirlemek. |
1 |
5) |
Toplumsal sorumluluk bilinci ile, interdisipliner anlayış içinde araştırma, proje ve etkinliklerde rol almak. |
3 |
6) |
Birey, aile ve toplumun sağlık eğitim gereksinimlerine yönelik eğitim ve danışmanlık becerisine sahip olmak. |
1 |
7) |
Toplumun sağlık sorunlarına duyarlı olmak ve çözüm önerileri üretebilmek. |
3 |
8) |
Güncel, etkili iletişim becerilerini kullanabilmek. |
5 |
9) |
Fizyoterapi ve Rehabilitasyon uygulamaları için gerekli olan modern alet, teknik ve modaliteleri seçme ve kullanma becerisi; sağlık bilişimi teknolojilerini etkin düzeyde kullanma becerisi kazanmak. |
1 |
10) |
Sağlık bilimlerine yönelik veritabanları ve bilgi kaynaklarında literatür taraması yapmak, bilgiye erişme ve kullanma becerisi kazanmak. |
1 |
11) |
En az bir yabancı dili kullanarak alanındaki bilgileri izleme ve meslektaşları ile uluslararası düzeyde iletişim ve işbirliği gerçekleştirebilmek. |
1 |
12) |
Çağdaş ve profesyonel kimliği ile meslektaşlarına rol model ve yaşadığı topluma örnek olmak. |
4 |