Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Giriş ve Genel Tanımlar |
|
2) |
Pazarlamanın Tarihçesi ve Pazarlama Anlayışının Değişimi |
|
3) |
Müşteri Kavramı ve Tüketiciyi Anlamak |
|
4) |
Pazarlama Bilgi Sistemi ve Pazar Araştırması |
|
5) |
Pazarlama Bölümünün Şirket İçi Yapılanması ve Diğer Bölümlerle İlişkileri |
|
6) |
Stratejik Pazarlama Yönetimi ve Pazarlama Planı Hazırlama |
|
7) |
Pazarlama Çevresi ve Pazarlama Karması |
|
8) |
Ürün Yönetimi ve Yeni Ürün Geliştirme |
|
9) |
Fiyat Stratejisi ve İskonto Politikaları |
|
10) |
Dağıtım ve Lojistik Kararları |
|
11) |
Entegre Pazarlama İletişimi ve Promosyon Yöntemleri |
|
12) |
Reklam ve Halkla İlişkiler |
|
13) |
Kişisel Satış Yönetimi ve Satış Promosyonu |
|
14) |
Internet, Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama |
|
15) |
Final Sınavına Hazırlık |
|
16) |
Final Sınavı |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Sorun tespit etmek ve doğru soruları sorabilmek |
|
2) |
Problem çözme becerisine sahip olmak ve bunun için gerekli analitik yaklaşımları geliştirebilmek |
|
3) |
İş süreçlerini ayıt edebilmek ve süreç tasarlama, planlama ve uygulama bilgisine sahip olmak. |
|
4) |
Lojistik yönetimi alanında gerekli bilgi ve iletişim teknolojileri araçlarını kullanmak. |
|
5) |
Lojistik kavramının bileşenlerini ayırt edebilme, ve uyum halinde bir bütün oluşturmasının önemini anlamak. |
|
6) |
İş hayatında üretkenliği artırmaya yönelik gereksinimlerin farkında olmnak |
|
7) |
Karmaşık durumlar karşısında yenilikçi ve yaratıcı düşünce yapısına sahip olmak |
4 |
8) |
Hem yerel hem uluslararası boyutta düşünce ve davranış geliştirebilmek |
|
9) |
Küreselleşme ve Lojistik Yönetimi arasındaki çift yönlü etkileşimi anlamak ve verimli bir yönetim için kullanmak. |
|
10) |
En az bir yabancı dili akademik ve günlük iletişimde kullanabilmek |
2 |
11) |
İş etiğinin önemini kavramak, iş etiğini akademik dünyanın ve iş hayatının temel ögesi olarak uygulamak |
|