Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
İnsan Kaynaklarının organizasyondaki stratejik rolü |
yok |
2) |
Stratejik insan kaynakları yönetimi: içerik ve süreç |
yok |
3) |
Stratejik insan kaynakları yönetimi stratejileri |
yok |
4) |
Stratejik insan kaynakları yönetimi stratejilerinin formülasyonu ve tanımlanması |
yok |
5) |
Stratejik insan kaynakları yönetimi ile iş performansının yükselmesi |
yok |
6) |
Stratejik insan kaynakları yönetiminin rolleri |
yok |
7) |
organizasyonel etkinliği geliştirme stratejileri |
yok |
8) |
Yetenek yönetimi stratejisi |
yok |
9) |
Stratejik insan kaynakları gelişimi |
yok |
10) |
performans yönetimi için stratejiler |
yok |
11) |
ödül stratejisi |
yok |
12) |
çalışan iletişim stratejisi |
yok |
13) |
İnovasyon stratejisi |
yok |
14) |
özet ve final sınavı için hazırlık |
yok |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Çocuğun fiziksel, bilişsel, sosyal-duygusal gelişim alanlarını kapsayan, kuramsal ve uygulama bilgisine sahip olmak. |
4 |
2) |
Mesleki uygulamalarda etik ilke ve değerlere uygun davranmak. |
5 |
3) |
Bilgiye ulaşma yollarını etkin bir şekilde kullanarak, yaşam boyu öğrenme ilkesini benimsemek. |
5 |
4) |
Çocuk gelişim evrelerini bilmek ve çocukların bilişsel, duyuşsal, psiko-motor gelişimine uygun model/kuramları kullanabilmek. |
5 |
5) |
Toplumsal sorumluluk bilinciyle, mesleki proje, araştırma ve etkinlikler planlamak, uygulamak ve değerlendirmek. |
5 |
6) |
Çocuk ve ailelere yönelik rehberlik/danışmanlık çalışmalarında etkin iletişim yöntemlerini kullanabilmek. |
3 |
7) |
Çocuğun gelişim evrelerini dikkate alarak, çocuk ve aile sorunlarına duyarlı olmak, kişilik kazandırıcı ve hayata hazırlayıcı eğitim ve öğretim yöntemlerini uygulamak. |
5 |
8) |
Çocuğun gelişim evrelerine uygun olarak eğitim ve iletişim materyalleri kullanmak, eğitim ortamı düzenlemek. |
5 |
9) |
Çocuk gelişimi ve eğitimi alanında interdisipliner bir yaklaşımla sorumluluk almak, bilişim teknolojilerini kullanmak, proje ve etkinliklerde bulunmak. |
5 |
10) |
Çocuk sağlığı gelişimine özgü araştırma alanlarında bilgi teknolojilerini kullanmak. |
5 |
11) |
En az bir yabancı dil kullanarak alanındaki bilgileri izlemek ve meslektaşları ile uluslararası düzeyde iletişim ve işbirliği gerçekleştirebilmek. |
5 |
12) |
Çocuk gelişimi alanında edindiği ileri düzeydeki bilgileri kullanarak, çağdaş ve profesyonel kimliği ile meslektaşları ve topluma örnek olmak. |
5 |