Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
İnsan Kaynaklarının organizasyondaki stratejik rolü |
yok |
2) |
Stratejik insan kaynakları yönetimi: içerik ve süreç |
yok |
3) |
Stratejik insan kaynakları yönetimi stratejileri |
yok |
4) |
Stratejik insan kaynakları yönetimi stratejilerinin formülasyonu ve tanımlanması |
yok |
5) |
Stratejik insan kaynakları yönetimi ile iş performansının yükselmesi |
yok |
6) |
Stratejik insan kaynakları yönetiminin rolleri |
yok |
7) |
organizasyonel etkinliği geliştirme stratejileri |
yok |
8) |
Yetenek yönetimi stratejisi |
yok |
9) |
Stratejik insan kaynakları gelişimi |
yok |
10) |
performans yönetimi için stratejiler |
yok |
11) |
ödül stratejisi |
yok |
12) |
çalışan iletişim stratejisi |
yok |
13) |
İnovasyon stratejisi |
yok |
14) |
özet ve final sınavı için hazırlık |
yok |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Dünyayı ve toplumu anlamaya yönelik sosyal bilimlerin ve güzel sanatların kuramsal ve analitik temel kavramlarına ve yöntemlerine aşina olmak |
4 |
2) |
Farklı medyalara ve sanat dallarına ilişkin temel bilgilere hâkim |
3 |
3) |
Sesli-hareketli görüntü mecralarında dünyada ve Türkiye’deki tarihsel birikime ve yeni gelişmelere hâkim |
1 |
4) |
Dünyada ve Türkiye’deki sesli-hareketli görüntü diline ve estetiğine hâkim |
1 |
5) |
Kurmaca olan ve olmayan bir sesli hareketli görüntü ürününde kullanılabilecek bir anlatı oluşturabilen |
2 |
6) |
Çekime hazır bir senaryo yazabilen |
2 |
7) |
Mevcut bir senaryoyu photoboardlaştırıp, kamera, ışık ve diğer gerekli teçhizatı kullanarak çekimini gerçekleştirebilen |
|
8) |
Çekilmiş görüntüleri dijital ortama aktararak kurgulayabilen ve diğer post-prodüksiyon işlemlerini yapabilen |
|
9) |
Belgesel nitelikli bir sesli-hareketli görüntü ürününü ön hazırlık, çekim, kurgu ve post-prodüksiyon aşamalarıyla birlikte hazırlayabilen |
|
10) |
Televizyon ve radyo mecralarına özgü sesli-hareketli görüntü ürünlerini ön hazırlık, çekim, kurgu ve post-prodüksiyon aşamalarıyla birlikte hazırlayabilen |
|
11) |
Bir sesli-hareketli görüntü ürününü görsel-işitsel dili ve anlatısı açısından anlamlandırabilecek, eleştirel yaklaşabilecek ve bu yaklaşımlarını yazılı olarak ifade edebilecek kültürel ve kuramsal analitik donanıma sahip |
3 |
12) |
Etik ve toplumsal sorumluluk duygusuna sahip |
5 |