Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Sürekli-zaman ve ayrık-zaman sinyallerin tanımları. |
|
2) |
Süreklizaman sinyallaerinde Fourier analizleri |
|
3) |
Ayrık-zamanlı sinyallerde Fourier analizleri |
|
4) |
laplace dönüşümü ve özellikleri. |
|
5) |
Z-dönüşümü ve özellikleri |
|
6) |
Zaman düzleminde sürekli-zaman sistemlerinin fark denklemleri ile sunulması |
|
7) |
Frekans düzleminde sürekli-zaman sinyallerinin Fourier ve Laplace dönüşümleri. |
|
8) |
Sürekli-zaman sistemlerinde temel giriş sinyalleri |
|
9) |
Zaman düzleminde ayrık-zaman sistemlerinin fark denklemleri ile tanımlanması |
|
10) |
Frekans düzleminde ayrık-zamanlı sistemlerin Fourier ve Z-dönüşümleri |
|
11) |
Ayrık-zamanlı sistemlerin özel giriş sinyallerine ürettiği çıkışlar. |
|
12) |
Örneklenmiş veri sistemleri |
|
13) |
Sistemler-arası bağlantılar. |
|
14) |
Geri-besleme sistemleri |
|
15) |
özet. |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Sorun tespit etmek ve doğru soruları sorabilmek |
2 |
2) |
Finansal sorunlara yönelik analitik yaklaşımlar geliştirme ve problem çözme kabiliyetine sahip olmak |
1 |
3) |
Teorik yaklaşımları ve karşı argumanları tüm detayları ile kavramak |
2 |
4) |
Finans alanında lisans üstü eğitime başlayacak yeterliliğe ve yaşam boyu öğrenme farkındalığına sahip olmak |
2 |
5) |
Finansın teorik ilkelerini iş yaşamının gerçekliklerine uygulayabilmek |
1 |
6) |
Uluslararası finansal piyasaların gereksinimlerinin anlayarak yönetimsel sorunlara yönelik çözüm geliştirmek |
2 |
7) |
Karmaşık durumlar karşısında yenilikçi ve yaratıcı düşünceler geliştirebilmek |
3 |
8) |
Küreselleşmenin iş ve toplum hayatının üzerindeki etkilerini bilerek hem yerel hem uluslararası boyutta karar alabilmek |
2 |
9) |
Dijital çağın yetkinliklerine sahip olmak, gerekli finansal uygulamaları kullanabilmek |
2 |
10) |
En az bir yabancı dili akademik ve günlük iletişimde kullanabilmek |
1 |
11) |
İş etiğinin önemini kavramak, akademik dünya ve iş hayatındaki faaliyetlerinin hukuksal ve etik sonuçlarını bilerek karar almak |
2 |
12) |
İş yaşamı ve akademik hayatta objektif olarak eleştiri geliştirmek ve özeleştiri yapacak perspektife sahip olmak |
2 |