Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Bilgisayar ve bilgi |
Chapter 1. Logic and Computer Design Fundamentals. Mano. ISBN 0132067110 |
2) |
Kombinatoryal mantık devreleri |
Chapter 2. Logic and Computer Design Fundamentals. Mano. ISBN 0132067110 |
3) |
Kombinatoryal mantık devreleri |
Chapter 2. Logic and Computer Design Fundamentals. Mano. ISBN 0132067110 |
4) |
Kombinatoryal mantık tasarımı |
Chapter 3. Logic and Computer Design Fundamentals. Mano. ISBN 0132067110 |
5) |
Kombinatoryal mantık tasarımı |
Chapter 4. Logic and Computer Design Fundamentals. Mano. ISBN 0132067110 |
6) |
Kombinatoryal fonksiyonlar ve devreler |
Chapter 4. Logic and Computer Design Fundamentals. Mano. ISBN 0132067110 |
7) |
Kombinatoryal fonksiyonlar ve devreler |
Chapter 4. Logic and Computer Design Fundamentals. Mano. ISBN 0132067110 |
8) |
Aritmetik fonksiyonlar ve devreleri |
Chapter 5. Logic and Computer Design Fundamentals. Mano. ISBN 0132067110 |
9) |
Aritmetik fonksiyonlar ve devreleri |
Chapter 5. Logic and Computer Design Fundamentals. Mano. ISBN 0132067110 |
10) |
Ardışık mantık devreleri |
Chapter 6. Logic and Computer Design Fundamentals. Mano. ISBN 0132067110 |
11) |
Ardışık mantık devreleri |
Chapter 6. Logic and Computer Design Fundamentals. Mano. ISBN 0132067110 |
12) |
Ardışık mantık devreleri |
Chapter 6. Logic and Computer Design Fundamentals. Mano. ISBN 0132067110 |
13) |
Ardışık mantık devreleri |
Chapter 6. Logic and Computer Design Fundamentals. Mano. ISBN 0132067110 |
14) |
Ardışık mantık devreleri |
Chapter 6. Logic and Computer Design Fundamentals. Mano. ISBN 0132067110 |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Çocuk gelişimi ve eğitimi alanında mesleğin profesyonel gereklerini yerine getirebilmek, etik ilke ve kurallara ilişkin bilgi sahibi olmak |
1 |
2) |
Çocukların Türkçeyi doğru ve güzel kullanmalarına yönelik özen göstermek. |
1 |
3) |
Tipik gelişim gösteren çocukların gelişimlerini izleyebilmek ve gelişimlerini destekleyici etkinlik hazırlamak |
1 |
4) |
Çocuklarla etkili iletişim kurma ve ailelerin iletişim becerilerini güçlendirmeye ilişkin bilgi ve beceri sahibi olmak |
1 |
5) |
Drama, oyun ve müzik etkinliklerini planlamak ve uygulamak |
1 |
6) |
Çocuk Gelişimi alanı ile ilgili temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri, temel bilgisayar programlarını ve ilgili teknolojileri kullanmak |
1 |
7) |
Özel gereksinimli çocukların gelişimlerini izleyebilmek, gelişimlerini desteklemeye yönelik etkinlikler planlamak ve uygulamak |
1 |
8) |
Çocukların ve ailelerin güvenli ve bilinçli medya kullanımına ilişkin bilgi ve eğitim becerilerine sahip olmak |
1 |
9) |
Okul öncesi eğitim kurumlarında gerçekleştirilen tüm etkinlikleri (Türkçe, müzik, drama, sanat, oyun, hareket, fen, matematik, gezi,araç ve materyal geliştirme) günlük, haftalık, aylık ve yıllık akış içerisinde planlamak ve yapmak |
1 |
10) |
Çocukların gelişimlerini desteklemek amacıyla kullanılan sanat dallarına (resim, edebiyat vb.) ilişkin bilgi ve uygulamaya dönük becerilere sahip olmak |
1 |
11) |
Çocuk beslenmesi alanında bilgi ve beceri sahibi olmak |
1 |
12) |
Çocuk sağlığı ve hastalıkları ve ilkyardım müdahalesi konusunda bilgi ve beceri sahibi olmak |
1 |