Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Giriş- Genel Değerlendirme. |
|
2) |
Siyaset Felsefesi Nedir ? |
Ders Notları |
3) |
Siyasetin temel sorunları / temel kavramları |
Ders Notları |
4) |
“Politea”, Demokrasi, Diğer Yönetimler |
Ders Notları |
5) |
Yönetim, İktidar, Hak, Meşruiyet Tartışmaları |
Ders Notları |
6) |
Otorite nedir? ? Kaynakları |
Ders Notları |
7) |
Tanrı - Doğa ? Birey .Otorite / İktidar |
Ders Notları |
8) |
Ulus Devletlere Geciş / Rönesans: Ütopyalar . |
Ders Notları |
9) |
Machiavelli'den Hobbes'a: Machiavelli Kimdir ve Politika Kuramındaki yeri nedir? |
Ders Notları |
10) |
Özgürlük tartışmaları I , |
Ders Notları |
11) |
Özgürlük tarışmaları II, |
Ders Notları |
12) |
Özgürlük tartışmaları III , |
Ders Notları |
13) |
Özgürlük Nedir? |
Ders Notları |
14) |
Kamusallık tartışmaları, Sivil toplum, Başkalarıyla Yaşam |
Ders Notları |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Temel bilgisayar bilgisini geliştirmek, ofis ve paket programların kullanılmasını sağlamak. |
|
2) |
Ortaöğretimde kazanılan yeterlilikler üzerine kurulan temel matematik ile ilgili materyalleri kullanabilme yeteneğine ve bilgi donanımına sahip olmak, |
|
3) |
İmalatta kullanılan makine elemanlarının genel yapılarını ve şekillendirilme özelliklerini tanımak, |
|
4) |
İmalat usullerini ve kesici takım gereçlerini kavrayabilmek, Malzeme, statik, mekanik ve akışkanlar bilim dalında temel bilgileri kavrayabilmek, |
|
5) |
Birleştirme ve hareket elemanlarının imalat resimlerini çizebilmek, bir sistemin komple ve detay yapım resimlerini çizebilmek, |
|
6) |
Temel imalat işlemlerini, tornalama, frezeleme, delme, taşlama ve kaynak teknikleri hakkında bilgi sahibi olmak. Ve bu tezgâhlarda çalışabilecek güvene sahip olmak, |
|
7) |
Bilgisayarlı sayısal kontrollü tezgâhlarda yapılacak işin programını yazabilmek, ve Bilgisayar Destekli çizim yapabilmek, |
|
8) |
Proje raporu hazırlayabilmek, projenin imalatı takip edip, projeyi gerçekleştirebilmek, |
|
9) |
Elektronik devre elemanlarının kullanım alanlarını ve çalışma karakteristiklerini öğrenebilmek. Mikrodenetleyici entegrelerinin programlama mantıklarını kavramak ve programlayabilmek, ayrıca bu programa uygun devre tasarımı yapabilmek. |
|
10) |
Elektrik motorlarının çalışma prensiplerini ve AC-DC analizlerini yapabilmek, |
|
11) |
Bir görsel programlama diline hakimiyet kazandırmak. |
|
12) |
Türk dilini iyi kullanarak etkili iletişim kurabilmek ve meslektaşları ve müşterileriyle iletişim kurabilecek düzeyde yabancı dil bilmek, |
3 |