Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Derse Giriş |
|
2) |
Oryantalizm: Tanımlar, Görüşler, Yaklaşımlar |
Okuma |
3) |
Batı ve Doğu: Batılı aydınların Doğu Algısı |
Okuma |
4) |
Doğu: Gerçek vs. Hayal |
Okuma |
5) |
Edebiyat: Batı'yı ve Doğu'yu Kurgulamak |
Okuma |
6) |
Politika: Batı ve Doğu |
Okuma |
7) |
Kültür: Oryantalist Filmler |
Okuma |
8) |
Geçmişten ve Günümüzden örneklerle Oryantalist Sanat |
Okuma, Araştırma |
9) |
Medya'da Oryantalizm |
Okuma |
10) |
Cinsiyet, Irk, Güç ve Oryantalizm |
Okuma |
11) |
Emperyalizm, Milliyetçilik ve Oryantalizm |
Okuma |
12) |
Terrör, Ayrımcılık ve Oryantalizm |
Okuma |
13) |
Avrupa Birliği ve Türkiye |
Okuma |
14) |
Globalleşme: Amerika ve Orta Doğu |
Okuma |
15) |
Final Sınavı |
|
16) |
Final Sınavı |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Fizyoterapi alanı ile ilgili temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilir. |
|
2) |
Fizyoterapi alanı ile ilgili tüm uygulamaları tekniğine uygun olarak yapabilir. |
|
3) |
Fizyoterapi alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak verileri yorumlar ve değerlendirir, sorunları tanımlar, analiz eder ve çözüm için planlanan çalışmalarda yer alabilir. |
|
4) |
Fizyoterapi alanındaki güncel bilgileri içeren ders notları, uygulama araç-gereçleri, görsel-nesnel kaynaklarla desteklenen temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı derslerden edindiği bilgileri mesleki olarak değerlendirebilir ve uygulayabilir. |
|
5) |
Fizyoterapi alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak, verileri yorumlayabilme ve değerlendirebilme, sorunları tanımlayabilme, analiz edebilme, kanıtlara dayalı çözüm önerileri geliştirebilir. |
|
6) |
Fizyoterapi alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere uygun olarak katkıda bulunabilir. |
|
7) |
Birey olarak görev, hak ve sorumlulukları ile ilgili yasa, yönetmelik, mevzuata ve mesleki etik kurallarına uygun davranabilir. |
3 |
8) |
Fizyoterapi alanı ile ilgili sahip olduğu temel bilgi birikimini kullanarak verilen bir görevi bağımsız olarak yürütebilir. |
|
9) |
Fizyoterapi alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için ekip üyesi olarak çalışabilir. |
|
10) |
Fizyoterapi alanı ile ilgili konularda sahip olduğu temel bilgi ve becerileri kullanarak ilgili kişi ve kurumları bilgilendirir; düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini yazılı ve sözlü olarak aktarabilir. |
|
11) |
Fizyoterapi alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilir. |
|