| Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
| 1) |
Çince I’in genel tekrarı, Çince’deki 4 ses tonunun tekrar gözden geçirilmesi, Çince’deki ilk ve son harflerin (sesli – sessiz) birleşimleri, çeşitli etkinlikler |
Çalışma kağıtları |
| 2) |
“Bir şeye sahip olmak” fiili, “Kaç tane?” soru kelimesi, Çince’de yer alan ölçü birim kelimelerinden “zhang” |
Çalışma kağıtları
Dersin kitabı
|
| 3) |
“Ne?” soru kelimesi - Bu / Şu ne(nedir?), okul malzemeleri(bir tane Cd, iki tane kitap……………) |
Çalışma kağıtları
Dersin kitabı,CD
|
| 4) |
“Kimin?” soru kelimesi – (Şu kitap kimin(dir)?) / Bu kitap benim.
“İyelik ekleri” – (benim,senin,onun,bizim,sizin,onların),
1-100 arası sayılar
|
Dersin kitabı,CD
Çalışma kağıtları
|
| 5) |
Tekrar ve Küçük sınav 1 |
Dersin kitabı |
| 6) |
“Nerede?” soru kelimesi – (Onlar nerede?) - Onlar sınıfta.
“Doğum günün kutlu olsun!....” kalıbı
|
Dersin kitabı,CD Çalışma kağıtları |
| 7) |
Birinin halini ve duygularını ifade etmek – (Bugün çok mutluyum.), “………………….. ile ……………..” kalıbı |
Dersin kitabı,CD Çalışma kağıtları |
| 8) |
Birinin yaş bilgisini ve başka şeyleri sormak – (Kaç yaşındasın?)
Fiil + bu (不) + Fiil kalıbı - (Fiil cümleleri)
|
Dersin kitabı,CD Çalışma kağıtları |
| 9) |
Tekrar ve Küçük sınav 2 |
Dersin kitabı |
| 10) |
Birini tanıtmak, Nereden geldiği hakkında bilgi vermek –(Çin’den geliyorum.) |
Dersin kitabı, Çalışma kağıtları |
| 11) |
Ülke isimleri, dinleme, okuma ve yazma uygulamaları |
Dersin kitabı,CD
Çalışma kağıtları
|
| 12) |
Sözlü sınav, dinleme, okuma ve yazma uygulamalarına devam |
Dersin kitabı |
| 13) |
“Hoş geldin(iz)!” kalıbı – (Evime hoş geldiniz!) |
Dersin kitabı, Çalışma kağıtları |
| 14) |
Tekrar gözden geçirme ve küçük sınav 3 |
Dersin kitabı |
| |
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
| 1) |
Teorik alan bilgilerini uygulamada kullanabilme |
1 |
| 2) |
Alan terminolojisini etkin kullanabilme |
1 |
| 3) |
Alanıyla ilgili temel mesleki yasal mevzuata uygun davranabilme |
1 |
| 4) |
Alanıyla ilgili konularda bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilme, mesleki bilgilerini yazılı, sözlü/sözsüz iletişim yoluyla aktarabilme. |
1 |
| 5) |
Toplumsal, bilimsel, kültürel ve mesleki etik değerleri ifade edebilme. |
1 |
| 6) |
Alanı ile ilgili bilgi, beceri ve yetkinlikleri yaşam boyu öğrenme bilinciyle güncelleyip kendini kişisel ve mesleki olarak geliştirebilme. |
1 |
| 7) |
Diyaliz makinesini işlem için hazırlayabilme |
1 |
| 8) |
Baştan sona hemodiyalizde hasta takibi yapabilme |
1 |
| 9) |
Diyaliz işleminden sonra makineyi yeniden kullanıma hazır hale getirebilme. |
1 |