Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Derse giriş |
|
2) |
Yardımcı Tekenolojiler: Tanım, Kurallar, Devamlılık ve Sınıfiçi Kullanım, 2004 Yardımcı Teknolojiler yasasına genel bir bakış |
Blm. 1: (Beard, Carpenter & Johnston) |
3) |
Evrensel Tasarım
Erişilebilirlik
Öğrenmeye Yonelik Evrensel Tasarım |
Blm. 1: (CEC) |
4) |
AT & UDL Kullanım Alanları
UD & UDL İlişkisi |
Blm. 3: (CEC)
Blm. 4: (CEC) |
5) |
Yardımcı Teknolojileri Değerlendirme
Yardımcı Teknolojileri Değerlendirmede Kullanılan araç ve çerçeveleri Keşfetme |
Blm. 3: (Beard, Carpenter & Johnston) |
6) |
IEP (Kişiye Özel Eğitim): Amaçlar ve Çıktıları |
|
7) |
Yardımcı Teknolojiler & Otizm |
|
8) |
Çocuklar ve ergenler için Yardımcı Teknolojiler |
Blm. 4: (Beard, Carpenter & Johnston) |
9) |
İleri seviye engelliler için Yardımcı Teknolojiler |
Blm. 5: (Beard, Carpenter & Johnston) |
10) |
Yardımcı Teknolojiler: Konumlama ve Hareket Kabiliyeti |
Blm. 6: (Beard, Carpenter & Johnston) |
11) |
İletişim için Yardımcı Teknolojiler |
Blm. 7: (Beard, Carpenter & Johnston) |
12) |
Yardımcı Teknolojiler: Duyu ve algı zayıflığı |
Blm. 8: (Beard, Carpenter & Johnston |
13) |
Uzaktan Eğitim için Yardımcı Teknolojiler
Web Erişilebilirliği |
Blm. 10: (Beard, Carpenter & Johnston) |
14) |
Proje Sunumları |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Sahne sanatları (oyunculuk, dans, müzik vs.) alanına ilişkin yöntem ve teknikleri kullanarak alanına özgü kuramsal, tarihsel, estetik bilgiye sahip olurlar. |
2 |
2) |
Sanat kültürü ve estetik konularına ilişkin bilgiye sahip olurlar ve kendi alanlarında, kuram ve uygulama bütünlüğü sağlarlar. |
2 |
3) |
Sahne sanatları konusunda ulusal ve uluslararası değerlerin farkındadır. |
2 |
4) |
Sahne sanatları konusunda soyut ve somut kavramları; yaratıcı düşünceye, yenilikçi ve özgün yapıtlara dönüştürebilir. |
1 |
5) |
Alanında başarıyla iş yürütebilecek duyarlılığa sahiptir. |
3 |
6) |
Yerelden evrensele çok boyutlu algılayabilme, düşünebilme, tasarlayabilme, uygulayabilme becerisini geliştirir. |
3 |
7) |
Sahne sanatları alanının ilişkili olduğu disiplinler konusunda bilgi sahibi olurlar ve alanının içindeki alt disiplinlerin etkileşimini değerlendirebilirler. |
2 |
8) |
Sanatsal eleştiri yöntemleri konusunda bilgi sahibi olarak çok boyutlu algılayabilme tasarlayabilme, uygulayabilme becerisini geliştirirler. |
3 |
9) |
Alanı ile ilgili özgün yapıtları toplumla paylaşır ve sonuçlarını değerlendirebilirler ve kendi çalışmalarını eleştirel yöntemler kullanarak sorgulayabilirler. |
1 |
10) |
Kendi alanları ile ilgili İngiliz dilindeki kaynakları izler ve kendi alanlarında yabancı meslektaşlarıyla iletişim kurabilirler. |
1 |
11) |
Sahne sanatları alanı konusunda ulusal ve uluslararası değerlerin farkına vararak soyut ve somut kavramları yaratıcı düşünceye, yenilikçi ve özgün yapıtlara dönüştürebilirler. |
3 |
12) |
İnterdisipliner sanat anlayışı çerçevesinde özgün yapıtlar ortaya koyabilirler. |
2 |
13) |
Sahne Sanatları programı ve içinde bulunan birimler çerçevesinde, alanında evrensel platformda yer alabilecek donanıma sahip bireyler haline gelirler. |
3 |
14) |
Sahne Sanatları Programı bünyesinde, çalışılan alana göre; oyunculuk ve müzikal tiyatro alanında yetkin teknik bilgiye sahip olurlar. |
2 |
15) |
Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı İleri Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır. |
3 |