Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Staff development and training - Okuma: İşe alma broşürü |
Kelime öğrenme (Mesleki eğitim) |
2) |
Job descriptions and job satisfaction - Yazma: Kısa iş tanımları |
Kelime öğrenme (Ünvanlar ve ünvanlar için kullanılan kısaltmalar) |
3) |
Letters of enquiry and applications - Yazma: İş başvuru epostası |
Kelime öğrenme, iş başvurusu için eposta yazma |
4) |
Telephone skills - Dinleme: Telefon dili |
Kelime öğrenme; telefonda konuşma canlandırması için hazırlık |
5) |
New product development - Konuşma: Yeni bir ürünün tanıtımı |
Kelime öğrenme (Pazarlama terimleri); Tanıtılacak yeni ürünün belirlenip konuşmanın hazırlanması |
6) |
Establishing relationships and negotiating - Okuma: Bir ürün hakkında soru sorma ve bilgi isteme |
Kelime öğrenme (Koşullar ve şartlar) |
7) |
Genel tekrar |
|
8) |
Financing the start-up - Konuşma: (Canlandırma) İş kurma için tavsiye alma |
Kelime öğrenme; canlandırma için hazırlık |
9) |
Presenting your business idea - Okuma: Sunumları en etkili biçimde kullanma |
Kelime öğrenimi(Sunum ekipmanları); yapılacak sunumun ilk taslağı |
10) |
Reports - Konuşma: Tabloları okuma ve yorumlama |
Kelime öğrenimi (Değişiklikleri ifade eden terimler) |
11) |
Business meetings - Dinleme: Bir iş toplantısı |
Kelime öğrenme (Toplantı türleri, düşünce belirtme) |
12) |
Using the Internet - Okuma: Websitesi tasarımı |
Kelime öğrenimi (Bilgisayar ve internet) |
13) |
Öğrencilerin sunumları |
Sunumun son hali için hazırlık |
14) |
A staff survey - Yazma: Ofisin modernleştirilmesi hakkında yapılan bir anketin sonuçlarını değerlendirme |
Kelime öğrenme (Sayıların ve yüzdelerin ifadesi) |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Dünyayı ve toplumu anlamaya yönelik sosyal bilimlerin ve güzel sanatların kuramsal ve analitik temel kavramlarına ve yöntemlerine aşina olmak |
4 |
2) |
Farklı medyalara ve sanat dallarına ilişkin temel bilgilere hâkim |
3 |
3) |
Sesli-hareketli görüntü mecralarında dünyada ve Türkiye’deki tarihsel birikime ve yeni gelişmelere hâkim |
1 |
4) |
Dünyada ve Türkiye’deki sesli-hareketli görüntü diline ve estetiğine hâkim |
1 |
5) |
Kurmaca olan ve olmayan bir sesli hareketli görüntü ürününde kullanılabilecek bir anlatı oluşturabilen |
2 |
6) |
Çekime hazır bir senaryo yazabilen |
2 |
7) |
Mevcut bir senaryoyu photoboardlaştırıp, kamera, ışık ve diğer gerekli teçhizatı kullanarak çekimini gerçekleştirebilen |
|
8) |
Çekilmiş görüntüleri dijital ortama aktararak kurgulayabilen ve diğer post-prodüksiyon işlemlerini yapabilen |
|
9) |
Belgesel nitelikli bir sesli-hareketli görüntü ürününü ön hazırlık, çekim, kurgu ve post-prodüksiyon aşamalarıyla birlikte hazırlayabilen |
|
10) |
Televizyon ve radyo mecralarına özgü sesli-hareketli görüntü ürünlerini ön hazırlık, çekim, kurgu ve post-prodüksiyon aşamalarıyla birlikte hazırlayabilen |
|
11) |
Bir sesli-hareketli görüntü ürününü görsel-işitsel dili ve anlatısı açısından anlamlandırabilecek, eleştirel yaklaşabilecek ve bu yaklaşımlarını yazılı olarak ifade edebilecek kültürel ve kuramsal analitik donanıma sahip |
3 |
12) |
Etik ve toplumsal sorumluluk duygusuna sahip |
5 |