Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Staff development and training - Okuma: İşe alma broşürü |
Kelime öğrenme (Mesleki eğitim) |
2) |
Job descriptions and job satisfaction - Yazma: Kısa iş tanımları |
Kelime öğrenme (Ünvanlar ve ünvanlar için kullanılan kısaltmalar) |
3) |
Letters of enquiry and applications - Yazma: İş başvuru epostası |
Kelime öğrenme, iş başvurusu için eposta yazma |
4) |
Telephone skills - Dinleme: Telefon dili |
Kelime öğrenme; telefonda konuşma canlandırması için hazırlık |
5) |
New product development - Konuşma: Yeni bir ürünün tanıtımı |
Kelime öğrenme (Pazarlama terimleri); Tanıtılacak yeni ürünün belirlenip konuşmanın hazırlanması |
6) |
Establishing relationships and negotiating - Okuma: Bir ürün hakkında soru sorma ve bilgi isteme |
Kelime öğrenme (Koşullar ve şartlar) |
7) |
Genel tekrar |
|
8) |
Financing the start-up - Konuşma: (Canlandırma) İş kurma için tavsiye alma |
Kelime öğrenme; canlandırma için hazırlık |
9) |
Presenting your business idea - Okuma: Sunumları en etkili biçimde kullanma |
Kelime öğrenimi(Sunum ekipmanları); yapılacak sunumun ilk taslağı |
10) |
Reports - Konuşma: Tabloları okuma ve yorumlama |
Kelime öğrenimi (Değişiklikleri ifade eden terimler) |
11) |
Business meetings - Dinleme: Bir iş toplantısı |
Kelime öğrenme (Toplantı türleri, düşünce belirtme) |
12) |
Using the Internet - Okuma: Websitesi tasarımı |
Kelime öğrenimi (Bilgisayar ve internet) |
13) |
Öğrencilerin sunumları |
Sunumun son hali için hazırlık |
14) |
A staff survey - Yazma: Ofisin modernleştirilmesi hakkında yapılan bir anketin sonuçlarını değerlendirme |
Kelime öğrenme (Sayıların ve yüzdelerin ifadesi) |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
İletişimin görsel alanı üzerinde tasarım odaklı uygulama yapabilme yetisini kazandırmak. |
|
2) |
Görsel iletişime yönelik kavramsal tabanlı tasarım çözümleri önerebilme ve bütüncül bakış açısı oluşturabilme becerisini geliştirmek. |
|
3) |
Tasarım sürecini, verilen problemin analizinden çözümlerin önerilmesi ve sonuçlandırma anına kadar yönetebilme yetisini kazandırmak. |
|
4) |
Tasarımda yaratıcı yaklaşımın, yaratıcı düşünme ve üretme süreçlerinin becerisini kazandırmak. |
|
5) |
Görsel iletişimin temel mecralarına (basılı, hareketli ve etkileşimli) hakim olarak, ortamlar arası bağlantılar kurabilme yetisini kazandırmak. |
|
6) |
İletişim problemlerinin, görsel ortamlardaki karşılıklarının tasarım odaklı çözümlemelerini gerçekleştirebilme ve uygulayabilme becerisini kazandırmak. |
|
7) |
Görsel iletişim mecralarında tasarımların sonuçlandırılması ve son ürüne dönüştürülebilmesi için gerekli operasyon ve uygulama bilgilerini edindirmek. |
|
8) |
Tasarımda güncel olan ve sürekli bir değişime sahip olan estetik anlayışları ve güncel olayları takip edebilme, bunları özgün olarak değerlendirebilme yetisini kazandırmak. |
|
9) |
Karmaşıklaşan iletişim kanallarına, gelişen bilgi teknolojilerine ve tasarım yazılımlarına adapte olabilme, takip edebilme ve kullanabilme yetilerini geliştirmek. |
|
10) |
Görsel İletişimin ve tasarımın tarihsel köklerini ve düşünsel temellerini anlayabilmek için gerekli teorik bilgileri kazandırmak. |
|
11) |
Bir tasarım projesinin zaman yönetimini gerçekleştirebilme yetisini kazandırmak. |
|
12) |
Grup çalışması, liderlik özelliği ve bireysel özelliklerini gruba zenginlik olarak katabilme becerilerini geliştirmek. |
|
13) |
Görsel iletişim mecralarına yönelik tasarım çalışmalarını kompozisyonel çözümler ve estetik beceriler ile gerçekleştirmek için gerekli yetileri kazandırmak. |
|
14) |
Global ve lokal görsel iletişim ürünlerine ve aynı zamanda kendi çalışmalarına yönelik akademik, entellektüel ve eleştirel bakış açısı oluşturabilme yetisini geliştirmek. |
3 |