Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Dersin tanıtımı |
|
2) |
Tez yazım süreci hakkında bilgi |
|
3) |
Konu belirleme ve kaynak araştırması |
|
4) |
Kaynak araştırması ve tezin strüktürünü belirleme |
|
5) |
Kaynak araştırması ve tez strüktürünü geliştirme |
|
6) |
Başlık, kaynakça ve tez strüktürü üzerine genel geribildirim |
|
7) |
Bireysel danışma |
|
8) |
Tez geliştirme üzerine bilgi paylaşımı |
|
9) |
Tez geliştirme üzerine bilgi paylaşımı |
|
10) |
Taslaklar üzerine bilgi paylaşımı |
|
11) |
Tez gelişimi üzerine geribildirim |
|
12) |
Tez gelişimi üzerine geribildirim |
|
13) |
Tez gelişimi üzerine geribildirim |
|
14) |
Dönemin gözden geçirilmesi |
|
15) |
Dönemin gözden geçirilmesi |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Lisans düzeyi yeterliliklerine dayalı olarak, aynı veya farklı bir alanda bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirebilme ve derinleştirebilme. |
4 |
2) |
Alanının ilişkili olduğu disiplinler arası etkileşimi kavrayabilme. |
5 |
3) |
Alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilme. |
5 |
4) |
Alanında edindiği bilgileri farklı disiplin alanlarından gelen bilgilerle bütünleştirerek yorumlayabilme ve yeni bilgiler oluşturabilme, |
5 |
5) |
Alanı ile ilgili karşılaşılan sorunları araştırma yöntemlerini kullanarak çözümleyebilme. |
4 |
6) |
Alanındaki güncel gelişmeleri ve kendi çalışmalarını, nicel ve nitel veriler ile destekleyerek alanındaki ve alan dışındaki gruplara, yazılı, sözlü ve görsel olarak sistemli biçimde aktarabilme. |
5 |
7) |
Sosyal ilişkileri ve bu ilişkileri yönlendiren normları eleştirel bir bakış açısıyla incelemeyebilme, geliştirebilme ve gerektiğinde değiştirmek üzere harekete geçebilme. |
4 |
8) |
Alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme ve öğrenmesini yönlendirebilme. |
4 |
9) |
Alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, uygulanması ve duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerleri gözeterek denetleyebilme ve bu değerleri öğretebilme. |
5 |
10) |
Alanı ile ilgili konularda strateji, politika ve uygulama planları geliştirebilme ve elde edilen sonuçları, kalite süreçleri çerçevesinde değerlendirebilme. |
4 |
11) |
Alanında özümsedikleri bilgiyi, problem çözme ve/veya uygulama becerilerini, disiplinlerarası çalışmalarda kullanabilme. |
5 |
12) |
Alanı ile ilgili uzmanlık gerektiren bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme. |
5 |
13) |
Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunların çözümü için yeni stratejik yaklaşımlar geliştirebilme ve sorumluluk alarak çözüm üretebilme. |
4 |
14) |
Alanı ile ilgili sorunların çözümlenmesini gerektiren ortamlarda liderlik yapabilme |
4 |