Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Sosyal medyanın ortaya çıkışı
|
|
2) |
Sosyal medyanın kullanım şekilleri
|
|
3) |
Sosyal Medya Platformları: Bloglar ve Blogger İlişkilerinin Yönetilmesi
|
|
4) |
Sosyal Medya Platformları: Sosyal Ağlar ve Sosyal Ağ kullanıcıları ile İlişkilerin Yönetilmesi
|
|
5) |
Sosyal Medya Platformları: Forum, Haber ? Tartışma Grupları ve Sözlük kullanıcıları ile İlişkilerin Yönetilmesi
|
|
6) |
Sosyal Medya Platformları: Medya Paylaşım Siteleri ve kullanıcıları ile İlişkilerin Yönetilmesi
|
|
7) |
Ara Sınav |
|
8) |
Sosyal Medya Platformları: Online Oyunlar, Sanal Dünya Siteleri, Online Oyun ve Sanal Dünya kullanıcıları ile İlişkilerin Yönetilmesi
|
|
9) |
Sosyal Medya Platformları: Elektronik Postalar ve Elektronik posta grupları ile İlişkilerin Yönetilmesi
|
|
10) |
Sosyal Medya Platformları: Arama motorları, Arama Motoru kullanıcıları ile İlişkilerin Yönetilmesi
|
|
11) |
Sosyal Medya Platformları: Kurumsal Web Siteleri ve Kurumsal web sitesi kullanıcıları ile İlişkilerin Yönetilmesi
|
|
12) |
Mobil ortamlar ve Sosyal Medya
|
|
13) |
İçerik ve Etkinlik Yönetimi
|
|
14) |
Yönetim Alanında kullanılan sosyal medya uygulamaları
|
|
Ders Notları / Kitaplar: |
Stevenson, Nick (2008)Medya kültürleri : Sosyal Teori ve Kitle İletişimi, Ankara, Ütopya
Özgen, Ebru ve Kara, Tolga (2012) Sosyal Medya Akademi, İstanbul, Beta Yayınları |
Diğer Kaynaklar: |
Stevenson, Nick (2008)Medya kültürleri : Sosyal Teori ve Kitle İletişimi, Ankara, Ütopya
Özgen, Ebru ve Kara, Tolga (2012) Sosyal Medya Akademi, İstanbul, Beta Yayınları |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
0) |
2-Bir marka olma kararını vermiş işletmelere markalaşma çalışmalarında stratejik davranarak verimli olabilmeleri için yol göstermektir. |
|
0) |
1- Kurumlarını müşteri odaklı yaklaşımla, çağın gerekleri çerçevesinde ileriye götürecek, vizyon sahibi pazarlama yöneticileri yetiştirir. |
|
1) |
Bilgiye dayalı pazarlama kararları için gerekli olan müşteri verilerini toplama, işleme ve analiz etme becerisi kazandırır.
|
|
2) |
Pazarlamanın iş dünyasındaki rolünü ve temel konseptlerini tanımlar.
|
|
3) |
Pazarlama alanında karar vermede sosyal, yasal, etik ve teknolojik güçlerin etkisini inceler.
|
|
4) |
Spesifik bir ürün sunmak için benzersiz bir pazarlama karması ve satış sunumu oluşturulması yetkinliğini kazandırır.
|
|
5) |
Yazılı satış planları ve profesyonel interaktif satış sunumu oluşturulması becerisini kazandırır.
|
|
6) |
Tüketici davranışlarına etki eden psikolojik ve sosyolojik faktörlerin dahil olduğu pazarlama stratejilerini formüle etme kabiliyeti kazandırır.
|
|
7) |
Öğrencilere reklam ve marka iletişimi konularında detaylı bir kuramsal temel sağlamak
|
|
8) |
Reklam ve marka iletişimiyle ilgili teori,kavram ve kuramları tartışabilmek ve yorumlayabilmek
|
|