DİŞ HEKİMLİĞİ | |||||
Lisans | TYYÇ: 6. Düzey | QF-EHEA: 1. Düzey | EQF-LLL: 6. Düzey |
Ders Kodu: | ELT5020 | ||||||||
Ders İsmi: | Dil Becerilerinin Öğretimi | ||||||||
Ders Yarıyılı: |
Bahar Güz |
||||||||
Ders Kredileri: |
|
||||||||
Öğretim Dili: | English | ||||||||
Ders Koşulu: | |||||||||
Ders İş Deneyimini Gerektiriyor mu?: | Hayır | ||||||||
Dersin Türü: | Non-Departmental Elective | ||||||||
Dersin Seviyesi: |
|
||||||||
Dersin Veriliş Şekli: | Yüz yüze | ||||||||
Dersin Koordinatörü: | Dr. Öğr. Üyesi YEŞİM KEŞLİ DOLLAR | ||||||||
Dersi Veren(ler): | |||||||||
Dersin Yardımcıları: |
Dersin Amacı: | Bu dersin amaci Ingilizceni ikinci ya da yabanci dil olarak ogretildigi durumlarda gerkli olan teorik bilginin ve pratik uygulamalarin ogretmenlere ya da ogretmen adaylarina iletilmesidir. |
Dersin İçeriği: | Bu ders dil becerilerinin ogretilmesindeki teorileri ve uygulamalari icerir |
Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;
|
Hafta | Konu | Ön Hazırlık |
1) | DErsin tanitimi | |
2) | • Ogrenciler • Ogretmenler | |
3) | • Sinif yonetimi • DErs planlamasi | |
4) | • Ogrenme ve ogretimin tanimlanmasi | |
5) | • Dilin tanimlanmasi | |
6) | • Dilin yapisinin ogretilmesi | |
7) | • Arasinav | |
8) | • Okuma becerilerinin ogretilmesi | |
9) | • Yazma becerilerinin ogretilmesi | |
10) | Sunumlar | |
11) | • Konusma becerilerinin ogretilmesi | |
12) | • Dinleme becerilerinin ogretilmesi | |
13) | Sunumlar | |
14) | Konu Tekrari | |
15) | • FINAL EXAM |
Ders Notları / Kitaplar: | Harmer, J. (2007). How to teach English. Pearson Longman Brown, H. D. (1994). Teaching by principles: An interactive approach to language pedagogy. USA: Prentice Hall. Doff, A. (1990). Teach English: A training course for teachers. NY: CUP Nunan, D. (1998). Language teaching methodology: A textbook for teachers. Hertfordshire: Prentice Hall Europe. |
Diğer Kaynaklar: | Richards, J. C. & Renandya, W. A. (2002). Methodology in language teaching: An anthology of current practice. NY:CUP. Singhal, M. (2006). Teacing reading to adult second language learners. USA: The reading matrix, Inc. Ur, P. A course in language teaching: Practice and theory. NY: CUP. |
Ders Öğrenme Kazanımları |
---|
Program Kazanımları |
Etkisi Yok | 1 En Düşük | 2 Düşük | 3 Orta | 4 Yüksek | 5 En Yüksek |
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi | Katkı Payı |
Yarıyıl İçi Çalışmaları | Aktivite Sayısı | Katkı Payı |
Devam | 3 | % 10 |
Ödev | 3 | % 20 |
Sunum | 1 | % 20 |
Projeler | 1 | % 20 |
Final | 1 | % 30 |
Toplam | % 100 | |
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTU KATKISI | % 70 | |
YARIYIL SONU ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTUNA KATKISI | % 30 | |
Toplam | % 100 |
Aktiviteler | Aktivite Sayısı | Süre (Saat) | İş Yükü |
Ders Saati | 14 | 3 | 42 |
Uygulama | 2 | 8 | 16 |
Arazi Çalışması | 4 | 10 | 40 |
Sınıf Dışı Ders Çalışması | 3 | 12 | 36 |
Sunum / Seminer | 2 | 10 | 20 |
Ödevler | 4 | 12 | 48 |
Ara Sınavlar | 1 | 2 | 2 |
Final | 1 | 2 | 2 |
Toplam İş Yükü | 206 |